RBW Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 I kjent stil presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Klikk for å se hva som skjuler seg i dagens luke! Les mer Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Flott som media pc i stua den der. God jul ja. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 ikke nok med at jeg vinner skjermkortet fra i går....har også tenkt og vinne et fint kabinett og ha det i litt skryt til han som fant ut at vi skulle ha julekalender på HW.no er skikkelig arti dette Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 ikke nok med at jeg vinner skjermkortet fra i går....har også tenkt og vinne et fint kabinett og ha det i Nei nei nei. Det meg det. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Vinner jeg det ikke kjøper jeg det, det var rett og slett nydelig kabinett. Lenke til kommentar
Depressure Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 hehehe, jeg syns julekalenderen er en kjekkliten sak om morningen og styre med, men idag etter jeg tok turen inn på antec sine sider og så videoen til 3dgameman.com endte jeg opp med og ikke ville ha den kassa engang... feil markedsføring... Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 hehehe, jeg syns julekalenderen er en kjekkliten sak om morningen og styre med, men idag etter jeg tok turen inn på antec sine sider og så videoen til 3dgameman.com endte jeg opp med og ikke ville ha den kassa engang... feil markedsføring... haha! Samme her. Det virket litt crap. Tiden hvor jeg måtte skru fast alle bitene med skrutrekker er over for min del. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Litt enig der ja, ikke akkurat fyllt av gode løsninger verken i front eller inne i kabinettet. Men ser fortsatt bra ut som media pc Lenke til kommentar
magnus.o Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Litt OT: Antec sitt P182-kabinett kan kanskje være en erstatning for dere? Har selv det kabinettet og det er nydelig, støydempende og solid! Link: https://prisguiden.no/product.php?productId=70452 Endret 13. desember 2007 av Alihendra_ Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Forstår ikke hvordan man skal finne ut hvor viftekontrolleren ligger... For meg virker det som om det ikke ER noen viftekontroller i hele tatt... Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 kanskje lese noen reviews?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå