Gå til innhold

oppdatering av n95 8gb hjelp meg

saka

Anbefalte innlegg

Jeg skulle oppdatere software for mobilen min. Batteri var også full ladet under oppdateringen mobilen slått av seg selv og startet ikke igjen ,jeg hadde prøvd flere ganger men kunne ike starte mobilen. nå får ikke jeg

starte mobilen. Mobilen var uk versjon men jeg hadde siftet software noen dager siden. i dag jeg prøvde også oppdatere igjen men det gikk ikke greit. kan noen hjlpe meg hva kan jeg gjøre? trenger teknisk hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du plugget ut usb-kabelen og gitt opp alt annet, blir dette tipset muligens det eneste som kan redde deg hva egeninnsats angår dessverre...

Skal derimot være en mulighet å bruke et program kalt Phoenix, men dette er etter det jeg har forstått beregnet for "viderekommende" innenfor flashing. Altså med endel viten innenfor flashing fra før av.

Dette krever også at du finner flashfilen i sin helhet, samt at denne inneholder riktig versjonsnummer og språkpakke.

Hjelper ikke førstnevnte, så er jeg nok redd et serviceverksted blir neste stopp.

Lenke til kommentar
Har du plugget ut usb-kabelen og gitt opp alt annet, blir dette tipset muligens det eneste som kan redde deg hva egeninnsats angår dessverre...

Skal derimot være en mulighet å bruke et program kalt Phoenix, men dette er etter det jeg har forstått beregnet for "viderekommende" innenfor flashing. Altså med endel viten innenfor flashing fra før av.

Dette krever også at du finner flashfilen i sin helhet, samt at denne inneholder riktig versjonsnummer og språkpakke.

Hjelper ikke førstnevnte, så er jeg nok redd et serviceverksted blir neste stopp.

Takk. har levert mobilen til verkstedet, men de kunne ikke greie det. De har sendt til nokia, håper får en ny mobil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...