presets Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 hehe... tror dere at det er plass til å ha en THermalRight IFX-14 inne i NZXT Zero og? Lenke til kommentar
Delish Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 P182 funker det viss du tar ut hd racket til hd mounting 8800GTX kan akkurat monteres i P180b uten å fjerne øvre hd mounting, så med Ultra som er litt lengre må du ta den ut. Lenke til kommentar
presets Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 hehe... tror dere at det er plass til å ha en THermalRight IFX-14 inne i NZXT Zero og? Ingen? Lenke til kommentar
presets Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg har fått pcen i dag (komplett sendte ikke skjermen da.. noe måtte de jo drite seg ut på ) Og ultra kortene passer. Eneste minuset er at jeg ikke har den ringeste anelse hvordan jeg setter en pc sammen fra grunn av. Hvis ingen her på diskusjon.no har en utrolig detaljert men fortsatt enkel guide på det så tror jeg at jeg dropper å sette den sammen før kameraten min kommer hjem fra ferie. Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 volfpac you got PM Lenke til kommentar
presets Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Fikk satt sammen pcen. gikk rimelig greit uten alle guider uansett^^ Eneste problemet er at cdrommen har satt seg fast. jeg skulle dytte den inn på plassen sin så satt den plutselig fast, stikker omtrent 1cm ut fra kabinettet. Hva bør jeg gjøre? Skal få lastet opp noen bilder snart. Lenke til kommentar
presets Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 I dag har jeg fått pcen til å fungere ordentlig.. men et problem er.. er ikke 13350 3dmark06 litt lite for et monster med 8gb ram, 2*8800 ultra og en Q6600 prosessor? alt på stock hastigheter Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 klokk den cpuen så blir det nok bedre, og se etter lydrivere og smådrivere, kansje en bios oppdatering trengs. Lenke til kommentar
presets Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Hadde du giddi å linke? (a) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå