ventle Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Funker ikke noen av de ThorB lister opp? Hva mener du med "noen store"? Postvesenet? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Funker ikke noen av de ThorB lister opp? Hva mener du med "noen store"? Postvesenet? Jeg veit ikke. Noen man kan stole på. Jeg vurderer tross alt å gi de penger for at de skal ta imot en iPhone. Lenke til kommentar
teo Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 For de som ikke har hørt om JetCarrier så er dette ett (norsk) firma som holder til i New Jersey, USA, og som tilbyr norske kunder å handle på amerikanske nettbutikker som ikke sender til Norge, for så å få varene sendt til deres avdeling i NJ der de tar seg av å sende varene videre til Norge. Veldig nyttig bla. i forbindelse med å handle på eBay. Det jeg lurer på er om det finnes en lignende tjeneste for å få varer sendt fra Storbritannia? Jeg har nemlig forelsket meg i ett produkt jeg fant på britiske eBay, men selgeren vil ikke sende utenlands. Noen tips? Jetcarrier er et firma som leverer varene!! Men prisberegningen deres er ikke alltid like god... De tar godt betalt for store pakker selv om vekten er lav... Bestilte en pakke som veide 3,5 kg og ble fakturert for 12kg pga størrelse (en sekk). Forventet at frakten skulle kose 355,- før moms, men de tok 710,-... Kunne kjøpt sekken i Norge..... Lenke til kommentar
ThorB Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 For de som ikke har hørt om JetCarrier så er dette ett (norsk) firma som holder til i New Jersey, USA, og som tilbyr norske kunder å handle på amerikanske nettbutikker som ikke sender til Norge, for så å få varene sendt til deres avdeling i NJ der de tar seg av å sende varene videre til Norge. Veldig nyttig bla. i forbindelse med å handle på eBay. Det jeg lurer på er om det finnes en lignende tjeneste for å få varer sendt fra Storbritannia? Jeg har nemlig forelsket meg i ett produkt jeg fant på britiske eBay, men selgeren vil ikke sende utenlands. Noen tips? Jetcarrier er et firma som leverer varene!! Men prisberegningen deres er ikke alltid like god... De tar godt betalt for store pakker selv om vekten er lav... Bestilte en pakke som veide 3,5 kg og ble fakturert for 12kg pga størrelse (en sekk). Forventet at frakten skulle kose 355,- før moms, men de tok 710,-... Kunne kjøpt sekken i Norge..... men hvis du leser på prislistene ser du jo at de operer med volumvekt.... er enig i at frakten noen ganger blir så dyr at det ikke lønner seg å ta det gjennom tjenesten. Lenke til kommentar
ThorB Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 noen som har fått prøvd ut en mailforwarder tjeneste i UK nå da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå