PowerZone Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hei! Har en merkelig sak her.. Etter at jeg monterte nytt (brukt) HK og prosessor, og installerte WinXP pro, har jeg lagt merke til at SATA, P-IDE og S-IDE, samt Prosessor-driveren ligger dobbelt!? (se bilde) Noen som har noe forklaring? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Regner med at det er kontrollere for både ATA og SATA grensesnittene- Burde være normalt. To prosessorer i enhetsbehandlingen kommer av at prosessoren har to kjerner. Ikke noe å bekymre seg over. Endret 13. desember 2007 av TCi Lenke til kommentar
PowerZone Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Takker for svar. Men bare til informasjon: HK= ASUS P4P800SE Pros.= Intel P4 2,8 Tror ikke den har to kjerner? Det er 2 IDE porter og 2 SATA Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Intel P4 støtter Hyperthreading, noe som lurer maskinen til å tro at prosessoren har to kjerner. Lenke til kommentar
PowerZone Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Ok. Da tar jeg det bare med ro. Takk for svar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå