Don_Reitan Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Haha! Lenge siden den siden har vært oppe xD. Fikk en fyr til å si at han runket, så kalte jeg han en homo fordi han tok på seg selv x) Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Fikk en fyr til å si at han runket, så kalte jeg han en homo fordi han tok på seg selv x) Det var å gå litt over streken, syns jeg. Tenk hvor flaut. Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Var vel kankje det. Må prøve å kontrollere meg framover Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 da blir det ikkeno gøy da! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg vet om et genialt triks til å få kjempemange til å legge deg til PM Meg hvis du vil vite trikset (Dette er på Jippii) Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 nå var jeg nær med å få hvertfall et dristig bilde av ei lesbe Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Sikker på at det var en lesbe? Jeg tror heller at det var en pedo på 46 år. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Fy faen nå har en jævel latet som han er jente og gitt min ordentlige msn adresse til 8 kåtinger. Fy faen ass. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Går det ann og bli banna fra siden? Tror kanskje jeg har greid det **** Forbindelsen til serveren er brutt *** **** Forbindelsen er lukket **** Det er beskjeden jeg får når jeg logger på har egentlig ikke vært innpå mer enn 2 ganger. Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Høres litt tvilsomt ut for meg at man står og peker og ler av venner/fremmede som man lurer til å onanere foran kamera for meg. Jeg hadde ihvertfall ikke satt pris på det hvis noen hadde gjort det med meg (nå bruker jeg nesten ikke msn, men allikevel), og det må være grusomt for den personen som blir utsatt for det særlig hvis det er av sine egne venner... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Sikker på at det var en lesbe? Jeg tror heller at det var en pedo på 46 år. jeg gadd ikke å sende no hvertfall Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 og det må være grusomt for den personen som blir utsatt for det særlig hvis det er av sine egne venner... Tja, ofte er det voksne menn som vil se småjenter. Da er det på sin plass å peke og le av og til. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 1. Lage en ny hotmailadresse. 2. Jippii.no 3. Blue 4. Lure folk 5. Får folk til og legge meg til. Snurre ******* forran webcam i de få sekundene webcameraet står på... Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg pleier å logge på med nick som antyder at jeg er en jente under 16, ofte 12/13, for så å småprate med de som sier hei. Om de er uskyldige eller på samme alder/små selv, så krysser jeg dem ut. Er de 18 og hinter til nettsex og lignende så kjefter jeg dem huda full og ber dem passe seg. Forbanna pedoer - burde vært drept. Lenke til kommentar
Chocker Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hva hvis det kom like mange inn her i forumene for å ødelegge for dere slik dere nå tydligvis ødelegger for spillere og moderatorer på jippii? Husk at det er mange skikkelige mennesker på jippii nå for tiden, som er lei av at dette med cam og annet. Dere ber jo om at flere og flere skal fortsette sånn...selvom hensikten ikke er å camme selv...så ødelegger dette ufatterlig mye for hele konseptet der borte. Denne tråden er sendt videre til respektive personer...fordi dette er fullstendig på trynet galt! Skjerp dere! Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Er nok moderatorer der nå. Kalte meg Jente 8 år, ble kastet ut. Sykeste er at Camgutt 18 vil spille biljard med meg. Hvorfor legger de ikke ned Jippii? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 denne tråden var off topic fra post tre av og stenges. det er noe som heter at en skal skal gjøre mot andre slik en vil at andre skal gjøre mot deg selv. å drive med løgn og føre folk bak lyset er direkte ufint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg