dymoletratag Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 det mest populære er jo faktisk og lure andre.si at du er en jente får så og drite ut noen gutter Done. Fikk en gutt en gang til å nappe løken på cam. Skulle sett trynet hans når vi skrudde på cammen vår.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Fikk en gutt en gang til å nappe løken på cam. Skulle sett trynet hans når vi skrudde på cammen vår.. Du får ikke en random til å gjøre det da, det er bare ekkelt i min mening! . Få en venn eller venninne som jeg, skulle sett det ansiktet på han da han heiv puta på cammen/bærbare Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Du får ikke en random til å gjøre det da, det er bare ekkelt i min mening! 1. Lag deg en MSN-konto alà "camjente89" eller no sånt, og finn et deilig random bilde på deiligst.no (han spør garantert om bilde). 2. Gå inn på jippii-chat med noe som "kåtjente16" som nick. 3. Finn et passende offer (alà "ronkerpåcam15") og inviter til privat-chat. 4. Kose-snakk, og gi han MSN-adressen din. 5. Skaff deg litt navn og sånt, og få han til å sette på cam. 6. Enjoy teh funneh as you turn on your own camera. Evt. 1881 navnet hans etterpå, doubles teh funneh. (Ja faen, har jævelig lite å gjøre). Lenke til kommentar
Alexander_Delarge Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 eg trur, har rekord på mest kåtinger som har lagt meg til etter 15 min..... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 eg trur, har rekord på mest kåtinger som har lagt meg til etter 15 min..... haha...det er du som var/er j16(2) XD Lenke til kommentar
Alexander_Delarge Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 eg trur, har rekord på mest kåtinger som har lagt meg til etter 15 min..... haha...det er du som var/er j16(2) XD jepp, de var gøy:!: Lenke til kommentar
DNA Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hahahahaa, driver og kaller meg Camgirl13 og sier at folk skal se meg nude på cam hvis devinner i biljard og selvfølgelig vinner jeg hver gang For noen tapere. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Gode tider. Han hadde vist seg fram i rundt fem minutter før vi satt på webkamera. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 hadde ganske kvinnlige bein for å være mann:D men uansett LOL Lenke til kommentar
DNA Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Prøvde meg på chat.no i sta, fikk kanskje 40 popup meldinger i løpet av 3 min og så ble jeg banna :!: Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Fy faen så bra Mikachu xD Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Edit: slett meg, jeg er treig Endret 30. januar 2008 av Henrik C Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Husker vi utga oss som jente14 og fikk en noenogtredve år gammel gymlærer på kroken i klasserommet en gang.Etter vi var lei så ga vi han nr. til en i klassen og sa hade...Tror ikke han ringte da. Men nå er det vel så ille der at det er bare folk som kødder der og alle er gutter som prøver å lure andre gutter ved å late som de er jenter. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Politiet burde ta seg en tur innom jippii under nicket j14 med mulighet for å sjekke opp ip-er til folk. Antall tatte pedofile hadde gått rett til himmels... Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 hahaha... nydelig! Likte spessielt den prtsc fra Local Pedo, la merke til et nick: Martin (L)Kristine mi(L) 4 ever HAHA Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Du får ikke en random til å gjøre det da, det er bare ekkelt i min mening! 1. Lag deg en MSN-konto alà "camjente89" eller no sånt, og finn et deilig random bilde på deiligst.no (han spør garantert om bilde). 2. Gå inn på jippii-chat med noe som "kåtjente16" som nick. 3. Finn et passende offer (alà "ronkerpåcam15") og inviter til privat-chat. 4. Kose-snakk, og gi han MSN-adressen din. 5. Skaff deg litt navn og sånt, og få han til å sette på cam. 6. Enjoy teh funneh as you turn on your own camera. Evt. 1881 navnet hans etterpå, doubles teh funneh. (Ja faen, har jævelig lite å gjøre). Du trenger ikke finne noen når du går inn med et sånt nick. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) hahaha... nydelig! Likte spessielt den prtsc fra Local Pedo, la merke til et nick: Martin (L)Kristine mi(L) 4 ever HAHA Det var flere artige der. Og i hvert fall en bruker fra forumet tror jeg. Endret 3. februar 2008 av NgZ Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 ja sameboe Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 skal vel ærlig inrømme at jeg og en kompis hadde det jævlig gøy med sånt for en tid tilbake... =P Lenke til kommentar
kronestykket Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Genialt..!!!! xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg