Gå til innhold

jippii.no norges skjulte bordell


Anbefalte innlegg

alltid gøy å gå innpå blåttspillerom, kalle seg camjente16, så skrive dette 12 ganger:

"STRIPPINGS PÅ CAMMEN MIN OM 15 MINUTTER! BARE LEGG MEG TIL! <Venn's @ email>"

 

Gjorde det i 30 minutter i strekk, innom av og til å limte den inn, dagen etter loggte venninden min på MSN med 350+ nye venner.

 

Mange syker mennesker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
alltid gøy å gå innpå blåttspillerom, kalle seg camjente16, så skrive dette 12 ganger:

"STRIPPINGS PÅ CAMMEN MIN OM 15 MINUTTER! BARE LEGG MEG TIL! <Venn's @ email>"

 

Jeg gjorde dette nå. Lol. Fikk disse bildene tilsendt av kompisen jeg ga mailen til:

(Legg merke til antall vinduer åpne på oppgavelinja)

 

ujn49tmp.jpg

 

 

knp3Ctmp.jpg

 

iyy3Etmp.jpg

 

ih63Dtmp.jpg

 

Endret av ExiliuM
Lenke til kommentar
alltid gøy å gå innpå blåttspillerom, kalle seg camjente16, så skrive dette 12 ganger:

"STRIPPINGS PÅ CAMMEN MIN OM 15 MINUTTER! BARE LEGG MEG TIL! <Venn's @ email>"

 

Jeg gjorde dette nå. Lol. Fikk disse bildene tilsendt av kompisen jeg ga mailen til:

(Legg merke til antall vinduer åpne på oppgavelinja)

 

 

 

 

knp3Ctmp.jpg

 

 

 

ih63Dtmp.jpg

 

 

Var deg det ja? Spurte jo om du var medlem på diskusjon

Endret av WD40
Lenke til kommentar

Ett innlegg har blitt sensurert da dette inneholdt et bilde av en naken 15 år gammel gutt. Nå var riktignok hans edlere deler sensurert, men likevel er slike bilder av mindreårige over kanten og vil bli sensurert uten videre varsel.

 

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding)

Lenke til kommentar

Haha. Var der inne bare for å teste det nå nettopp.

Kalte meg j13

Hver eneste person som utfordret meg til å spille spurte om msn/ om jeg var kåt. (Lol, jeg har ikke biljardfetisj :whistle: )

Man kan ikke ville spille bondesjakk uten å bli rent ned av kåte 17-åringer. :(:nei:

 

 

 

Edit: Huha. Var ikke den eneste diskusjon.no brukeren der nei xD

Endret av Kon o3o
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...