Gå til innhold

jippii.no norges skjulte bordell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åh! Jiippi! Elsker det. Det er den ultimate lanmoroa.

Late som du er jente. Mekke en ny msn, bilde blabla snakke litt dirty og vips så skrur du på cam når han ligger der og koser med seg selv.

ikke like morsomt for han når han oppdager at det står 20-30 folk forran kameraet og ler til de gråter :)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Folk som oppfordrer andre til å leke med disse eslene, gjør jo ikke tjenesten spillerom noe bedre da!!

Grow up, også ordner Moderatorene resten på dette spilleområde!

Og til info, så kommer nå nick-kontroll samt logginn på respektive sider...så da er den historien snart slutt.

Lenke til kommentar

Det dummeste er at det er Moder på pool rommet, men ikke blå!

Så modene vet om dette.

Det er jo ulovlig siden det er 9-13 åringer der også som ikke vet hva "kåt gutt" betyr

Du kan si at du er en Jente på 13 men det er forsatt gutter på 16-18 som spør om du kan leke på cam

Syke folk der inne !

Lenke til kommentar

Haha, logga inn som Kristine_13, ble med en gang kontakta av "lisa11". Så spørte "hun" om msn, fikk den og spørte om jeg hadde cam. Nei sa jeg og ble blokka med en gang xD

edit: Ble kontakta av "cåt cam gutt", så spørte han om jeg var "Cåt", hva er det sa jeg og fikk tilbake: "er du dOm" :lol:

Endret av WD40
Lenke til kommentar

9-13 åringer vet godt hva kåt gutt betyr.. selv åtteåringer og mindre. Dagens unger, gotta love em :p

Men herregud så tragisk folk er. "camronk gutt 13" WTF???

Åh! Jiippi! Elsker det. Det er den ultimate lanmoroa.

Late som du er jente. Mekke en ny msn, bilde blabla snakke litt dirty og vips så skrur du på cam når han ligger der og koser med seg selv.

ikke like morsomt for han når han oppdager at det står 20-30 folk forran kameraet og ler til de gråter :)

Ingen av dem som synes det er ekkelt å se en drittunge nappe løken? O.o

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...