MathHouse Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg ville aldri byttet med det tilbudet der! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Nei mora vet sikkert bare at PC koster 10 - 15.000 kr for 2 for siden, sa den er sa godt som ny! (Verditap? Vel sier vi 1/2 pris .... 7500 kr .. hahaha). Hun lese ikke digi.no at stajonar pc har blitt kjempebillig. Tja, 42" plasma ... er jo digg. Du far selv avgjore HVA DU FORTREKKER! Hva du bruker mere tid pa: tv eller pc. For meg virker det som om mora di vil ha den klumpete pc`n bort/ inn i rommet ditt (kanskje det er du som bruker den mest ogsa?). Hva slags tv har dere i stuen na? Sa en 42" Plasma passer da perfekt i stuen til a se pa dagsnytt Haper vel at du sitter i rommet ditt .... NEI, du skal ikke komme inn i stuen a spille PS3 +++ ... slik var ikke tanken til mora di :!: Vi har ein feit 21" crt uten fjernkontroll i stua, men får vel gjøre som dere sier da og si nei takk. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hadde sagt NEI...hadde heller kjøpt en ny pc senere. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Spørs hvor god pcen er, men vis den gruser alt innen grafikk så hadde jeg takket ja, men vis det er pappas hjemmelagde skrothaug, hadde jeg takket nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå