Petoah Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Heisann! Har et filmprosjekt der vi lager en reklmefilm for brunosten. Er litt desperat etter et catchy slagord. Er det noen brunostelskere der ute med fantasi? Dealioen er at i reklamen forteller skuespilleren litt om historien og hvilken rolle den har i den norske familien mens han er på et meieri og på butikken. Gjennom hele filmen er det norsk folkemusikk som spilles. Prøv og hold forslagene litt seriøse. Litt folkelige, morsomme, koselige slagord tror jeg passer bra. Mvh. Petter Endret 12. desember 2007 av Petoah Lenke til kommentar
aspic Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Brunost - ei norsk delikatesse! Brunost - ostens sjokolade! Brunost - orientalsk ost på gamlemåten Ser ut til at kreativiteten min har svikta :I Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Brunost - Det er derfor geiter ikke er utryddet. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Brunost - du tror det ikke før du får smake Brunost - smaken av Norge Brunost - din ost er gul, min er brun Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Brunt er det.. Brunt blir det. Endret 19. desember 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Hehe, takk for forslag, men filmen er allerede laget og blitt kåret til 1. årets beste film laget av Media og Kommunikasjon elevene. Tråden kans stenges. Endret 19. desember 2007 av Petoah Lenke til kommentar
aspic Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Kan dykk laste filmen opp på youtube? Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Hehe, jeg vet ikke. Jeg må skaffe tillatelse fra alle som var med på prosjektet og de ser jeg ikke før etter nyttår. Må nok vente til da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå