Sewero Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Finner du "Documents and settings" mappen? Eller har du norsk Vista? Lenke til kommentar
Chatrine17 Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Finner du "Documents and settings" mappen? Eller har du norsk Vista? Norsk versjon ja. Heter det ikke bare dokumenter og instillinger da? Finner ikke det heller... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Gå i notepad Skriv følgende [Shell] Command=2 IconFile=explorer.exe,3 [Taskbar] Command=ToggleDesktop Lagre som skrivebord.scf Endret 14. desember 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Chatrine17 Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Gå i notepad Skriv følgende [Shell] Command=2 IconFile=explorer.exe,3 [Taskbar] Command=ToggleDesktop Lagre som skrivebord.scf Lagre hvor? Tenk at en så enkel ting an gjøres så vanskelig? Nei jeg har fremdeles ikke klart å få tilbake hurtigstartknappen for visning av skrivebord. Jeg får vel bare venne meg til å bruke hurtigtasten heller...forbanna drit! Endret 18. desember 2007 av Chatrine17 Lenke til kommentar
skille Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Pakk ut vedlagt fil, og putt den i mappa: C:\Users\%username%\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch -Trond Shows_Desktop.zip Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Lagre hvor? Tenk at en så enkel ting an gjøres så vanskelig? Nei jeg har fremdeles ikke klart å få tilbake hurtigstartknappen for visning av skrivebord. Jeg får vel bare venne meg til å bruke hurtigtasten heller...forbanna drit! Lagre på skrivebordet. Så dra den inn i hurtigstartlinja Endret 18. desember 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
stygging Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 da blir det en snarvei fra den og da ligger det en på skrivebordet og en på hurtigstartlinja. den skal liksom bare være på hurtigstartlinja å da gjør du som skille sa: Pakk ut vedlagt fil, og putt den i mappa: C:\Users\%username%\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch -Trond Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Eller drar med høgre musetast, og vel Flytt hit når du slepp (det vil kome opp ein meny). Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Trykk Windowsknapp + D, "Windows button -> D" for å gå til Desktop (Skrivebord) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå