Chatrine17 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Jeg hadde en gang en snarvei på hurtigstartlinja som tok meg til skrivebordet. ("vis skrivebord"). Den er borte nå. Hvordan i huleste lager jeg en ny slik snarvei? Jeg kan lage snarveier men akkurat denne driten sliter jeg med... Endret 12. desember 2007 av Chatrine17 Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 På skrivebordet høyreklikker du og velger ny-snarvei. Så skal det komme opp et snarvei valg så velger du bare skrivebord og legger det till i startlija ved og dra den over dit. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Klikk: Start->Kjør Skriv/lim inn: regsvr32 /n /i:U shell32 , så skulle snarveien dukke opp igjen (etter en restart) Og, for å slippe å restarte PC-en, så kan du restarte explorer.exe (stopp prosessen explorer.exe fra oppgavebehandlingen, velg ny oppgave, skriv: explorer. Vips så har du din snarvei tilbake) Endret 12. desember 2007 av norbat Lenke til kommentar
Chatrine17 Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Takk til begge men ingen av delene funket Selv ikke etter restart. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hm, merkelig. Prøv en gang til: Kopier linja over i fet skrift og lim den inn i Kjør-vinduet. Du vil på en meldingsboks som sier at DLL-filen er lagt til. Åpne oppgavebehandlingen (høyreklikk på oppgavelinja og velg oppgavebehandling) Under fanearket Prosesser, finner du explorer.exe og avslutter den prosessen. Under fanearket Programmer, velger du Ny oppgave... Der skriver du Explorer. Dette forutsetter selvfølgelig at du har aktivert 'Vis hurtigstart', men det har du selvfølgelig? (høyreklikk på oppgavelinja, velg egenskaper, huk av for 'Vis hurtigstart'.) Lenke til kommentar
Chatrine17 Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Niks nada. Eneste som skjer er at rekkefølgen på ikonene i hurtigstart bil føkka opp og at favorittkoblingene som jeg har sletta i eksplorer kommer tilbake...ustabile dritt. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Ikke helt det du spør etter men windowstast + m viser også skrivebordet. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Snedig. Du får ta en titt her og se om noe av det kan hjelpe: http://support.microsoft.com/?kbid=190355 Lenke til kommentar
fAight Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) nevermind...tenkte på noe annet Endret 13. desember 2007 av fAight Lenke til kommentar
fAight Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) eller...hm... høyreklikk på oppgavelinja--->verktøylinjer-->skrivebord EDIT: var ikke meninga å lage en ny post. bomma på rediger-knappen Endret 13. desember 2007 av fAight Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Den raskeste og enkleste måten er vel tastene Win+M. Pantera Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Holder også en knapp på Win+M... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 win+d funker også. Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hvorfor ikke bare lage en snarvei mauelt å linke til C:\Documents and Settings\Brukernavn\Desktop ? tror det skal fungere Lenke til kommentar
fAight Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Holder også en knapp på Win+M... Tenk om ho bare har lyst å ha hånda på musa. Hm, det der var kanskje dumt formulert, men.. Lenke til kommentar
Rhythm Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 win+d funker også. Men Windows+M > Windows+D . Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Nå funker ikke Win+M på samme måte. Med D så kan du få opp igjen vinduene, noe som ikke funket med M når jeg testet nå. Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Win+M = Minimer alle vinduer. Win+Shift+M = Maksimer alle vinduer. Win+D = Vis skrivebord/Send vinduene opp igjen. Det er forskjell på å minimer vinduer og vise skrivebordet Lenke til kommentar
Chatrine17 Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Holder også en knapp på Win+M... Tenk om ho bare har lyst å ha hånda på musa. Hm, det der var kanskje dumt formulert, men.. Kanskje hun er en han? Jeg liker å ha hånda på musa ja... Lenke til kommentar
Chatrine17 Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Hvorfor ikke bare lage en snarvei mauelt å linke til C:\Documents and Settings\Brukernavn\Desktop ?tror det skal fungere Hmm, jeg har ikke den mappa. Skal den finnes i Vista også? hmmm...Vil det du beskriver VISE skrivebordet, ikke bare åpne skrivebordet i eksplorer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå