mopani Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Nå er det snart jul og ønskelisten må snart stå klar.! Jeg klarer ikke å velge hvilke spill jeg skal ønske meg! Jeg veit om 2 spill som jeg skal kjøpe like etter jul. Hvilke to av disse spillene er best? Ghost recon: Advanced fighter , Gears of war , Blacksite-Area 51 , Soldier of fortune:Payback..? Noen andre bra spill som anbefales? (utenom CoD4 og assassins creed) Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Har kun erfaring med Gears of War på 360, og SoF:Payback på pc. Kan seie så masse som at GoW er et must når du er 360 eier. Fantastisk bra spill. SoF:Payback bør du styre unna, joda greit nok, du kan skyte av armer og hode så blodet spruter veggimellom, men noke meir er det ikkje. Men kjøp i alle fall GoW. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Mass effect, eller Bioshock. To knall bra spill som alle med en 360 burde prøve. Lenke til kommentar
Ironbeast Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Folk jeg kjenner har ikke skrytt så veldig av Ghost recon, Jeg ville anbefale Call of duty 4 eller bioshock Lenke til kommentar
r88 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Folk jeg kjenner har ikke skrytt så veldig av Ghost recon, Jeg ville anbefale Call of duty 4 eller bioshock Ikke skrytt av Ghost Recon Advanced Warfighter 2??? Det er jo dritbra, og obligatorisk for alle 360-eiere. Er vel et av de få spillene alle liker. Lenke til kommentar
Ironbeast Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Det var det jeg au trodde var så bra, sikkert bare vennene mine som er hemma eller noe Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Assasins Creed Guitar Hero 3 Halo 3 Kane and Lynch: Dead Men Call of Duty 4 Disse bør være bra Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Nå er det snart jul og ønskelisten må snart stå klar.! Jeg klarer ikke å velge hvilke spill jeg skal ønske meg!Jeg veit om 2 spill som jeg skal kjøpe like etter jul. Hvilke to av disse spillene er best? Ghost recon: Advanced fighter , Gears of war , Blacksite-Area 51 , Soldier of fortune:Payback..? Noen andre bra spill som anbefales? (utenom CoD4 og assassins creed) Av de spillene vil jeg definitivt tro at Gears og GRAW (ghost recon etc) er best. Vil anbefale deg: Mass Effect - Episk rom RPG, samtidig som det er en shooter. Bioshock - FPS med fantastisk stemning og historie. Dritkule våpen og plasmids ("magier") Rainbow Six: Vegas - Forholdsvis taktisk FPS, hvor du har kontroll over en squad. Heftig singleplayer og multiplayer, med 4-player online co-op! The Darkness - Morbid og grotesk skytespill med skrekkelementer. Bare her er du monsteret. (Kanskje) Stranglehold - Klassisk JOhn Woo filmatisk action, med masse spektakulære stunts og skyting i slowmotion. SKikkelig nice fysikkmotor, MYE kan ødelegges og brukes til din fordel. Cheesy historie. Ville ikke kjøpt Halo 3. Middelmådig etter min mening. Har nesten ikke spilt min kopi. Lenke til kommentar
oyvinols Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Vil som mange andre anbefale bioshock. Et av de bedre spillene jeg har spilt. Kan også anbefal the orange box, her får du med bla. half life 2, episode 1 og episode 2, my god spilling her. Vil i motsetning til forrige også anbefale halo, om du ikke liker enspill delen er det utrolig morsomt å gruse kompiser(venninner) i flerspilldelen eller spille sammmen i coop Endret 13. desember 2007 av oyvinols Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Mass effect, eller Bioshock. To knall bra spill som alle med en 360 burde prøve. Skift ut eller med og, så er vi enige Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Halo 3, Mass Effect og GeOW kan jeg trygt anbefale! Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Mass effect og Bioshock. Har du ikke Dead rising så bør du skaffe det også. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Gears of War og Mass Effect anbefales fra meg Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Gears er vel det beste der.. Det er masse blod, kule våpen og nydelig grafikk og Ghost Reacon er sånn passe er ikke min stil pga dårlig liv system og det dårligeste checkpoint systemet noen gang laget , G.r.a.w Er vel det mest frustreende spillet jeg har noen gang spillet når du kommer til " jobb alene " lvlene har masse dårlige minner der ja Halo 3 anbefales Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Gears Of War, Bioshock, CoD4, GUITAR HERO The Orange Box kjøpte jeg og spilte litt, men var ikke helt min type greier.. Ikke fornøyd med den, men siden det er blitt kåret til årets spill av VG (tror jeg) så er det vel "BRA". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå