power Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Kanskje jeg uttrykte meg litt feil. Men Linux + newbie = funker som regel ikke. Linux er sansyligvis det beste operativsystemet, men for å få det til å funke ordentlig, kan du ikke peke og klikke i en wm. Men dette har blitt diskutert over og over og det gidder jeg ikke. Hvis duden leter etter en lett utvei er windows en grei løsning, hvis han har lyst å lære noe, og utforske et nytt OS, gjerne det, hjelper gjerne hvis han blir stående fast. Har du noen gang i det hele tatt prøvd å sette opp freevo før du uttaler deg? Lenke til kommentar
pine Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Vi prater ikke om freevo, vi prater om linux generelt. Og nei jeg har ikke prøvd det. Bruker boksene mine til alt annet enn å se film på Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Bare fordi du ikke klarer å spille av ting i linux, må du ikke skylde på linux for. Bare fordi du ikke klarer å spille av divx'ene dine riktig, skal ikke linux ha skylda for det! OMFG! Bare fordi du ikke klarer å spille av ting i windows, må du ikke skylde på windows for. Bare fordi du ikke klarer å spille av divx'ene dine riktig, skal ikke windows ha skylda for det! Hørt den før din dobbeltmoralmann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå