Gå til innhold

Problemer med G5 2007 Edition

JFM

Anbefalte innlegg

Hei.

Har et problem med min Logitech G5 2007 Edition:

Jeg spiller Counter-Strike Source. Så trykker jeg på "start (eller windows)"-tasten på tastaturet, F.eks for å fikse ventrilo. Alt greit så langt. Men når jeg maksimerer CSS funker ikke den fremste tommelknappen mere. (mener den knappen som vanlig G5 ikke har). Det er jo dumt pga at jeg bruker "previous wepon" (leif?) på den knappen.

Har også stilt inn musa i setpoint, slik at jeg kan velge 5 forskjellige DPI nivå. (det bruker man + og - knappene til). Men så funker bare de 3 vanlige nivåene.

For å få musa til å funke da, må jeg starte spillet på nytt. Noe som tar tid når man skal spille pcw.

Har lasta ned nyeste setpoint.

Har også kompiser med samme problem.

Dette skjer ikke med F.eks MX518

Hjelp!!!

Edit: Jeg skreiv at jeg minimerte spillet på "Alt". Det gjør jeg jo ikke. Mente "Start" -tasten

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har testa litt selv...

Prøvde å avslutte setpoint. (Blir jo som om jeg hadde avinstallert det)

Da funka tommelknappen fint. Men jeg hadde bare 3 DPI-nivå. Det kan jeg leve med.

Det jeg ikke kan leve med er at det ikke funkere å ta scrollhjulet til side når jeg ikke har setpoint.

Lenke til kommentar
kjøp deg en ny billig 17" eller bruk en du har i huset så slipper du og legge ned vinuet hele tiden..

kan ha msn, ventrilo osv på den andre skjermen om du har kapasitet til det da.

Har ikke plass til en til skjerm.

Jeg vil bare bli kvitt problemet.

Hvis jeg har setpoint installert funker ikke knappen når jeg maksimerer spillet.

Hvis jeg ikke har setpoint installert funker ikke scrollhjulet til side.

Lenke til kommentar

Har g5 selv, og det er mye rare bugs i setpoint driverne. Har akkurat samme symptomer som deg. Hastighet går også noen ganger til full styrke og kan ikke endres før jeg går tilbake til windows og inn i spillet igjen. Har prøvd litt forskjellige drivere, til ingen nytte. Eneste måten å unngå det på er å la være å gå til windows. Kjipt når man får ip i comment, ikkesant?

Lenke til kommentar
Har g5 selv, og det er mye rare bugs i setpoint driverne. Har akkurat samme symptomer som deg. Hastighet går også noen ganger til full styrke og kan ikke endres før jeg går tilbake til windows og inn i spillet igjen. Har prøvd litt forskjellige drivere, til ingen nytte. Eneste måten å unngå det på er å la være å gå til windows. Kjipt når man får ip i comment, ikkesant?

Alt du skriver stemmer. Dette med hatigheten og dette med ip i comment...

Føler meg egentlig lurt av Logitech. Har hatt MX518 før. Den var mye mye bedre.

Er det mulig å få sendt musa tilbake til butikken eller Logitech? Er jo 2-3måneder siden jeg kjøpte den?

Tror kanskje jeg skal sende e-post til shg (kjøpte musa der) hvor jeg forklarer alt. Er de greie da, så får jeg kanskje bytta den i en MX518

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Har ringt nå...

Må si at det var dumt at de bare hadde dansker og svensker der. Men,men.

Jeg forklarte alt sånn som det er. De mente at det var noe galt med Setpoint (programmvaren). De sa at det ikke var noe de kunne gjøre :(

Lenke til kommentar
Er det noe galt med programmvaren som de har solgt deg, er det dems ansvar å rette opp i det, evt. gi deg nytt produkt, bare ikke gi deg..

Men hva skal jeg si til Logitech?

Jeg har egentlig lyst på en annen model, siden G5 er så "buggy"

Lenke til kommentar

Bare forklar problemet, og gjør det klart at du krever at du bør få en ny mus tilsendt, da det er deres feil at det er problemer med programvaren, el..

greit og enkelt, at du får refundert pengene eller bytte produkt får du nok ikke:p, men ny mus bør du få når musen du har kjøpt innehar en feil..

Lenke til kommentar

Bare forklar problemet, og gjør det klart at du krever at du bør få en ny mus tilsendt, da det er deres feil at det er problemer med programvaren, el..

greit og enkelt, at du får refundert pengene eller bytte produkt får du nok ikke:p, men ny mus bør du få når musen du har kjøpt innehar en feil..

Men det er ikke bare min mus som har den feilen. Alle G5 2007 Edition har den. Det vil si: alle som jeg har vært borti. Derfor har jeg ikke lyst på en ny G5

Lenke til kommentar

Det er vel temmelig velkjent at ingen spill liker noe særlig å multitaske sånn. Det har ikke bare med spillet i seg selv å gjøre, men direct x, skjermkortdriverene osv osv. Enkleste måten å fikse problemet ditt på er å la vær å fikle med andre program når du spiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...