Gå til innhold

The Office US


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fått med meg at det er streik i USA nå. ER The Office ferdig for alltid.

Det skal komme en ny episode i morgen da i usa.

 

Noen som har peiling?

JEg trodde det var tekstforfatterne som streiket og at the office usa bare brukte manuset fra den engelske utgaven? I så tilfelle har de vel ikke så stort behov for forfattere. Men er ikke sikker...

Lenke til kommentar

Vel. Først må jeg bare si at The Office USA på ingen måte i det hele tatt bruker samme manus som The Office UK! Det hadde jo mildt sagt fungert veldig dårlig. Seriene spiller bare på de samme prinsippene, og den samme kontor-humoren, litt på samme måte som Etaten gjør det.

 

Angående streiken så sier TV.com at det har kommet ut 8 episoder av The Office og at de for øyeblikket går i reprise. Nye episoder kommer nok etter nyttår..

Lenke til kommentar
Vel. Først må jeg bare si at The Office USA på ingen måte i det hele tatt bruker samme manus som The Office UK! Det hadde jo mildt sagt fungert veldig dårlig. Seriene spiller bare på de samme prinsippene, og den samme kontor-humoren, litt på samme måte som Etaten gjør det.

 

Angående streiken så sier TV.com at det har kommet ut 8 episoder av The Office og at de for øyeblikket går i reprise. Nye episoder kommer nok etter nyttår..

 

Delvis riktig. Dei aller fyrste episodane var jo så å seie ein blåkopi av den engelske versjonen.

Lenke til kommentar

Det er enkelte scener i de første episodene som er ganske lik. Tror det skal ligge en slik "sammenligning" på youtube et sted.

Men man ser på at US har 61 episoder, og UK har 18 (rundt 20 i hvertfall), så levner det liten tvil om at de skriver sitt eget materiale.

 

Jeg tror heller ikke mye av den engelske humoren hadde funket så bra i US som det gjorde i UK.

Lenke til kommentar
Det er enkelte scener i de første episodene som er ganske lik. Tror det skal ligge en slik "sammenligning" på youtube et sted.

Men man ser på at US har 61 episoder, og UK har 18 (rundt 20 i hvertfall), så levner det liten tvil om at de skriver sitt eget materiale.

 

Jeg tror heller ikke mye av den engelske humoren hadde funket så bra i US som det gjorde i UK.

 

Dei tre første episodane (og ikkje berre einskilde scener, størsteparten av episodane) eller rundt der er så å seie heilt like. Einaste skilnaden er at "punchlinen" har vorte tilpassa den amerikanske humoren.

 

Etter det gjekk dei vel stort sett sin eigen veg, og godt var det. Det er ikkje like bra som den britiske, men framleis ein bra serie. Dwight Schrute tykkjer eg faktisk er betre enn sin engelske motpart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...