oerhört Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Intervju vedrørende Freelancer, som gikk i trykken for noen dager siden. Følg med på dette prosjektet. Det kan vise seg å bli det viktigste spillet i 2003. http://www.gamespy.com/interviews/february...3/freelancerpc/ Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Endelig gold! Har gått og sikla på det spillet i lang tid. PS: Du mener vel "Gamespy" ikke Gamespot i tittelen? Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 Riktig det. Der ser du hva engasjement kan gjøre med en stakkar. Pfft. Tenk, forveksle GameSpot med GameSpy... Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Freelancer er utvilsomt et av de spillene jeg ser mest frem til dette kvartalet. Men som en ivrig veteran av Elite-spillene, har jeg kanskje litt liten tro på at Freelancer kommer til å toppe de spillene. Bortsett fra grafikkmessig, naturligvis. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Gleder meg til det spillet selv.. er det offentliggjort noen sneakpeak preview movie av spillet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå