Åsen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg må finne meg en engelsk bok til engelsk timen i morra. Skulle egentlig lese 1984 av George Orwell, men boka måtte være utgitt etter 1970 (den er utgitt på 1940 tallet). Noen som vet om noen bøker (skuespill, romaner, noveller) som er utgitt etter 1970, og som det er ganske stor sjangs for at de har på et skole bibliotek (gidder ikke å kjøpe boka ) Det gjør ikke noe om boka er relativt kort NB: Ikke Harry Potter eller Ringenes Herre, da de er alt for lange Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 of men and mice? Lenke til kommentar
arex1337 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Må det være skjønnlitteratur? Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 ja, tror det. Leste of mice and men i fjor Lenke til kommentar
spirrevippen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Of Mice and Men er for gammel...hva med noe av Nick Hornby, About a boy eller noe. Den er litt lang, men ganske grei å lese. Det er så mange bra bøker, men alle jeg kommer på er eldre enn 1970. Hvor lang er "for lang"? Douglad Adams, ikke hele Hitchhiker's Guide to the Galaxy, men en av delbøkene. De er vel på rundt 200 sider. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 "for lang" er over 300 sider Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 High Fidelity av Nick Hornby er genial Om man er litt interessert i musikk da. Vi leste denne som "kos" i min engelsk litteraturklasse (VKII) i fjor. Ellers kan jeg anbefale The curious incident of the dog in the night time og American Psycho. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå