Haawkz89 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg får det her ikke til, Mp3 filer og små videoklipp funker helt fint men DIVX filmer osv henger seg opp med en gang.. Noen som vet hva problemet kan være? Har ikke så rask internett nå 1000 bit eller hva det nå heter. takk for svar.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 bruk heller media player 11. funker mye bedre og sette opp delte mapper på en en annen pc og streame.. Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Ok, hvordan går man deette da? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 gå inn på media player.. legg til filer i biblioteket.. (mapper) og gå inn på tools, options også library.. så trykker du på configure sharing, og der bør du se "Xbox 360" (xbox'en må være koblet til internett og på) også tar du det bare på allow sånn at du ser en grønn checkmark da bør du se PC-en på xbox og kan velge alle filene som er i biblioteket på media player på PC-en håper det hjelper! Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 hm rart.. Gjort sånn at xboxen har den grønne checkmark greia men på 360 finner jeg ikke selve pc når jeg går inn på bilder eller musikk osv.. Bare mediacenter:S Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 må nok åpne port og sånt.. dessverre så vet jeg ikke veldig mye om det, så da må du håpe at noen av de smarte leser dette og gidder å svare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå