fondus Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 skjønner forklaringa di. Jeg vet hvordan det foregår, har tross alt vært hær i over ett år nå.. Men tar du brukere med få meldinger like seriøst som de med flere tusen (dersom de poster i søppel f.eks)? Hvis en med 50 meldinger eller mindre gjør noe lame/poster forferdelig feil, teite topicer, bryter regler, prøver jeg å forklare på en vennlig måte hvordan det skal være. hvis en person med 100 eller fler meldinger gjør det samme, blir jeg litt småirritert. Hvis en med 1000 poster eller fler gjør det samme vet jeg ikke, for det har ikke forekommet ennå. Det gir kanskje en liten indikator på at dem som har vært her lenge har skjønt systemet og lært seg hvordan man skal oppføre seg/bruke forumet. Jeg godtar at en med minre enn 100 meldinger spør hvilken kjøler som passer best for sin XP XXXX+, men har man over 100 meldinger burde man jaggu meg lære å bruke forum.hardware.nosearch.php. Dette svarer vel kanskje litt på spørsmålet ditt? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Til dere som har flere tusen poster: GET A LIFE ! (no offense ) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 I have a life. Har mange venner og sitter en del foran pc'n når eg er hjemme. Btw non taking Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 enig atrax 1 GET A LIFE NEI eg har en allerde sa eg! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 enig atrax 1 GET A LIFE sitter her å kjeder meg en fredags natt. noen som har gjort noe morsomst i kveld? noen gode historier eller dårlige sjekkefraser som ble lagd i kvell. jeg har for min del har sittet å sett idol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå