Bigfesk Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Hvem har egentlig skrevet fleste meldinger her i dette forumet? lurer, fordi det sikkert er noen som er over 5000 (nerd) hadde vært kjekt med en link til et eller annet sted Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Bare til å sjekke medlemslisten og sortere etter antall meldinger... Kjetil Lura har vel over 8000... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Tenk for 1 år siden toppa jeg med litt under 1500 meldinger.... *mimre* Lenke til kommentar
fondus Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Medlemsliste>sorter etter høyeste verdi elns og flest meldinger så ser du de 10 med flest meldinger (les: de 10 kuleste på forumet). Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Hvem har egentlig skrevet fleste meldinger her i dette forumet? lurer, fordi det sikkert er noen som er over 5000 (nerd) Nerd er eg ikke men mangen meldinger har eg ja, men slik går det når du ikke har jobbet så mye, har vært mye sykemeldt og nå er eg permitert. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 ...og nå er eg permitert. :wink: Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 B|Real, begynner du å bli slakk eller ? 15 meldinger pr dag nå, lå ikke du på Laurel sitt nivå før ? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Tenk for 1 år siden toppa jeg med litt under 1500 meldinger.... *mimre* Jeg husker du toppa når du hadde 600 og jeg. Jeg regget meg vell like før du fikk det. Men jeg synes forumet har tapt seg MYE siden den gang Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg husker du toppa når du hadde 600 og jeg. Jeg regget meg vell like før du fikk det. Men jeg synes forumet har tapt seg MYE siden den gang Var det bedre i "gamledager"? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Hmm eg er vist i 11 plass av de med flest post. Ikke i top 10 altså. jaja Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Stemmer det at denne gjengen er litt idle for tiden? 25 - Skrue 40 - normal 48 - Admin'c 49 - Fake Og så meg 8) 62 - JohndoeMAKT - 06 Mar 2002 (Jeg har eldre brukernavn) - 1212 (12 er lykketallet mitt ) Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Jeg regna ut at f.eks BBC med sine 6000 meldinger har brukt 400 timer på å poste alle sine meldinger (4 minutter pr melding). Omregnet i tapt arbeidsfortjeneste er det 80.000 kr. (200kr pr time) Det er vel noe å tenke på Kjetil Laura Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 4 min pr melding? Er ikke det å ta "litt" hardt i? Når man har postet så mange meldinger, så begynner man å bli en kløpper på tastaturet, vet ikke med deg, men gjennomsnittet for en slik "freakk" er vell 1-2 min maks pr melding.... Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 4 min pr melding? Er ikke det å ta "litt" hardt i? Når man har postet så mange meldinger, så begynner man å bli en kløpper på tastaturet, vet ikke med deg, men gjennomsnittet for en slik "freakk" er vell 1-2 min maks pr melding.... Nja man skal jo lese de andre meldingene før man poster også da! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Og Ja ,forumet var mye bedre før. Jeg tenker da tilbake omkring 1år. Selve kategorien annet har bedret seg stort men jeg mener resten har tapt seg endel. Derfor poster blant annet jeg nesten ikke lenger. Husker jeg kunne poste over 100poster på en dag når jeg kjedet meg før. Nå blir det bare 2-3stk om dagen og det er maks. Har funnet andre bedre forum jeg. Lenke til kommentar
eab Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 ... de 10 med flest meldinger (les: de 10 kuleste på forumet). er det nå egentlig et mål i seg selv å ha flest mulig meldinger? Gir det status? Respekt? Ville jeg blitt tatt mer på alvor dersom jeg brukte en annen bruker som hadde nesten 1000 meldinger? da forsvinner liksom hele poenget Lenke til kommentar
fondus Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 ... de 10 med flest meldinger (les: de 10 kuleste på forumet). er det nå egentlig et mål i seg selv å ha flest mulig meldinger? Gir det status? Respekt? Ville jeg blitt tatt mer på alvor dersom jeg brukte en annen bruker som hadde nesten 1000 meldinger? da forsvinner liksom hele poenget for å si det sånn: Det er bedre å ha 10 seriøse poster enn 1000 spamposter. så enkelt er det. Så hvis jeg hadde hatt (har ikke) alle mine poster seriøse, ville jeg vært en statusperson Dårlig forklart eller? Lenke til kommentar
eab Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 skjønner forklaringa di. Jeg vet hvordan det foregår, har tross alt vært hær i over ett år nå.. Men tar du brukere med få meldinger like seriøst som de med flere tusen (dersom de poster i søppel f.eks)? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Jeg husker også i gode gamle dager, da det ikke var så mye spam og folk svarte faktisk på det du lurer på, og det var mer "kvalitet" per post. Jeg er nok ganske utdatert, trodde Anders fortsatt toppa jeg, men har ikke sjekket liten på en stund nå da. Bedre forum? Hvor? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 lurer på om ikke jeg topper forumet med antall poster her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå