Gå til innhold

Hvem har skrevet flest meldinger her?

Bigfesk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
4 min pr melding? Er ikke det å ta "litt" hardt i? Når man har postet så mange meldinger, så begynner man å bli en kløpper på tastaturet, :woot:  vet ikke med deg, men gjennomsnittet for en slik "freakk" er vell 1-2 min maks pr melding.... :yes:

Nja man skal jo lese de andre meldingene før man poster også da!

Lenke til kommentar

Og Ja ,forumet var mye bedre før. Jeg tenker da tilbake omkring 1år.

Selve kategorien annet har bedret seg stort men jeg mener resten har tapt seg endel. Derfor poster blant annet jeg nesten ikke lenger. Husker jeg kunne poste over 100poster på en dag når jeg kjedet meg før. Nå blir det bare 2-3stk om dagen og det er maks. Har funnet andre bedre forum jeg.

Lenke til kommentar
... de 10 med flest meldinger (les: de 10 kuleste på forumet).

er det nå egentlig et mål i seg selv å ha flest mulig meldinger? Gir det status? Respekt? Ville jeg blitt tatt mer på alvor dersom jeg brukte en annen bruker som hadde nesten 1000 meldinger?

da forsvinner liksom hele poenget :roll:

Lenke til kommentar
... de 10 med flest meldinger (les: de 10 kuleste på forumet).

er det nå egentlig et mål i seg selv å ha flest mulig meldinger? Gir det status? Respekt? Ville jeg blitt tatt mer på alvor dersom jeg brukte en annen bruker som hadde nesten 1000 meldinger?

da forsvinner liksom hele poenget :roll:

for å si det sånn: Det er bedre å ha 10 seriøse poster enn 1000 spamposter. så enkelt er det. Så hvis jeg hadde hatt (har ikke) alle mine poster seriøse, ville jeg vært en statusperson :)

Dårlig forklart eller?

Lenke til kommentar

Jeg husker også i gode gamle dager, da det ikke var så mye spam og folk svarte faktisk på det du lurer på, og det var mer "kvalitet" per post.

Jeg er nok ganske utdatert, trodde Anders fortsatt toppa jeg, men har ikke sjekket liten på en stund nå da.

Bedre forum? Hvor?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...