annie8219 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Hei:) Jeg lurte på om det var noen som please kan hjelpe meg!!! Om det er virus eller noe annet vet jeg ikke, men hver gang jeg er på PC-en ruller den automatisk siden jeg er på helt ned til bunnen...Det er samme hva side jeg er på.Den blir rullet helt ned og jeg kommer meg ikke opp igjen...Jeg har 1 virusprogram, 1 Adware program og 2 spyprogram...2 av desse kan ordne det en liten stund,men så begynner det igjen...Er skikkelig irreterende!!Please hjelp meg! Endret 12. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
daruu Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Er ikke "page down" knappen som har hengt seg opp da? Lenke til kommentar
annie8219 Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Nei for da hadde vel ikke spyprogrammet ordnet det eller tatt det vekk for en stund...? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Nei det ville da isåfall vært rart ja Men du får vel opp ettelleranna varsel om at programmene har funnet ett virus da? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Tråden flyttes til Antivirusprogrammer og datasikkerhet. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Neppe virus. Virus gjør skjeldent ting som du kan oppdage enkelt. Det er få virus som bare ødelegger for folk uten noe mening bak, så selv om det er teknisk mulig så er det uhyre lite sansynlig. her er det nok heller noe i kontrollene dine har feiler, fke.s at maskinen tolker musen din feil og tror at scrollejulet scroller kontinuerlig eller noe. Sjekk om problemet vedvarer dersom du trekker ut mus og tastatur. Om det er feiltolkning av human interface kontroller signaler så skulle det i teorien stoppet fenomenet. -Stigma Lenke til kommentar
norbat Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Når du først er på denne kanten av forumet: Last ned Hijackthis. Legg det i en egen mappe på skrivebordet. Start programmet, velg "Do a system scan and save a logfile". Loggfilen kopierer du og poster. Loggen kan fortelle om det evt. ligger noe som bør vekk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rOwOH6vg Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg gjetter at du kanskje har et tastatur med scroll? Denne kan ha hengt seg opp. Hade lignende problem. Det hele løste jeg ved å skrolle litt fram og tilbake på tastatur scrolleren. Hvis ikke det er dette som kan være problemet; har du en mus med egne drivere? Eller har du latt windows finne driver til deg? Hvis du har installert egen driver; avinstaller denne og la windows ordne det hele for deg. Kan også være lurt å søke igjennom med antispyware/antivirus programmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå