MrL Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Hei, vi hadde et mini norsk prosjekt der vi skulle lage reklame film om et eller annet. Resultatet ble dette: Før du kommenterer, bare husk at: - Vi hadde null i budsjett - Vi brukte et dårlig skolekamera - Vi er ikke skuespillere eller regissører! Det er heller ikke no særlig seriøse greier, den skal ikke akkurat sendes på tv liksom Hva synes dere? Endret 12. desember 2007 av MrLG Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hahah, den var skambra! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Hahah, den var skambra! Hehe Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Ja, den var ganske skambra den ! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Det var et norskprosjekt, og hele filmen foregikk på engelsk. Det forsto jeg ikke helt.. Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Til neste gang; deinterlace filmen hvis dere ikke filmer med progressivt kamera! Lenke til kommentar
Andre_Brenni Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Den var bra. går dere på medier og kommunikasjon ? Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Den var bra. går dere på medier og kommunikasjon ? Nei, allmenn Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Fin film, utenom sangen som er så jævlig oppbrukt, begynner nesten å grine hver gang jeg hører den i en film. En ting jeg stusset på var hvorfor var filmen på engelsk når det var et norsk prosjekt? Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Fordi det handlet om å lage reklame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå