IcedInsanity Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Heihå. akuratt fått min PS3 idag..men hvordan får eg til to-player på Motorstorm...du må vel ikke online for å få med deg en som sitter ved siden av deg i sofaen?? Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Det er dessverre ikke multiplayer på Motorstorm. Aldeles tåpelig. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 å...jaja...det var teit.... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Men viss eg går online kan eg og den ved siden av meg i sofaen spille mot hverandre da? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 så lenge han også har en ps3 og en tv så kan dere vel det =P Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Ja det går selvfølgelig ann det og, men det blir liksom mikke det samme. Jeg trodde jo at 2.player på bilspill var en selvfølge nå i 2007 så uten og sjekk dro jeg ned til byen og kjøpte en ekstar håndkontroll, fan jeg ble skuffa når jeg og en kompis skulle spille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå