Gå til innhold

Hvordan lære illusjonstriks?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men helt konge er du ikke før du klarer triksene uten å jukes.

All trylling og illusjoner er egentlig juks. For i virkeligheten finnes det selvsagt ikke magi.

 

Vel, bevis det. Tusenvis har vært vitner til Jesu mirakler.

 

Ja, også finnes det snakkende, brennende busker. Selvfølgelig.

 

EDIT: Jeg... ..skal... ikke.. være ..så påståelig. Religion er farlige greier.

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Men helt konge er du ikke før du klarer triksene uten å jukes.

All trylling og illusjoner er egentlig juks. For i virkeligheten finnes det selvsagt ikke magi.

 

Vel, bevis det. Tusenvis har vært vitner til Jesu mirakler.

 

Ja, også finnes det snakkende, brennende busker. Selvfølgelig.

 

Gamle testamentet, er det ikke?

Lenke til kommentar
Vel, bevis det. Tusenvis har vært vitner til Jesu mirakler.

 

Hva har det å si? Det betyr ikke at det er magi, flere millioner har sett Copperfield trylle vekk elefanter og tog, betyr det at det er magi?

 

Bevis heller at det finnes magi, enn at vi skal motbevise at det ikke finnes.

 

Teknologien Copperfield har tilgjengelig er litt bedre enn den Jesus hadde, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Teknologien Copperfield har tilgjengelig er litt bedre enn den Jesus hadde, for å si det sånn.

Det betyr da på ingen måte at jesus ikke bløffa folk.

Det står om jesus i bibelen, jeus levde for 2000år siden. Boka ble vel ikke skrevet ned før mange mnage år etter at jesus døde. Når en slik historie går fra munn til munn i flere generasjoner, er den garantert ikke lik fra første til sisstemann.

Lenke til kommentar
Men helt konge er du ikke før du klarer triksene uten å jukes.

All trylling og illusjoner er egentlig juks. For i virkeligheten finnes det selvsagt ikke magi.

 

Vel, bevis det. Tusenvis har vært vitner til Jesu mirakler.

 

Ja, også finnes det snakkende, brennende busker. Selvfølgelig.

 

Gamle testamentet, er det ikke?

I Lord of the Rings er det levende snakkende og gående trær, litt mer spektakulært en bare en simpel snakkende brennende busk. Konklusjon: Lotr > bibelen.

I WoT så kann Rand Al^Thor mye kulere triks en hva jesus kunne, ok han har ikke gjennoppstått fra de døde, men han har gjort mye annet fett. WoT > Bibelen.

Lenke til kommentar

Århundrets utskeielse da..

Hvis noen er interessert i å fortsette on-topic:

Jeg vil tro at du må se på masse forskjellige triks, og øve på teknikken ganske lenge for å få det til å se så ekte som mulig ut :)

 

For de som ikke er interessert i å fortsette on-topic: Lat som om jeg er usynlig :!:

Lenke til kommentar
Men helt konge er du ikke før du klarer triksene uten å jukes.

All trylling og illusjoner er egentlig juks. For i virkeligheten finnes det selvsagt ikke magi.

 

Vel, bevis det. Tusenvis har vært vitner til Jesu mirakler.

 

Vet ikke om jeg skal le eller grine... :no:

 

Vel, vi vet nå at du stoler blindt på bibelen, men det betyr IKKE at det som står der har noe sannhet i seg i det heletatt.

 

Det finnes absolutt INGEN beviser for at Jesus utførte noen mirakler (skriver dette fordi jeg er ikke sikker på om det finnes beviser eller ikke at det fantes en mann som kalte seg Jesus og sa han var guds sønn etc. rundt år 0).

Lenke til kommentar
Men helt konge er du ikke før du klarer triksene uten å jukes.

All trylling og illusjoner er egentlig juks. For i virkeligheten finnes det selvsagt ikke magi.

 

Vel, bevis det. Tusenvis har vært vitner til Jesu mirakler.

 

Vet ikke om jeg skal le eller grine... :no:

 

Vel, vi vet nå at du stoler blindt på bibelen, men det betyr IKKE at det som står der har noe sannhet i seg i det heletatt.

 

Det finnes absolutt INGEN beviser for at Jesus utførte noen mirakler (skriver dette fordi jeg er ikke sikker på om det finnes beviser eller ikke at det fantes en mann som kalte seg Jesus og sa han var guds sønn etc. rundt år 0).

 

Jeg stoler ikke BLINDT på Bibelen. Hvis jeg bare hadde funnet Bibelen på bakken og trodd på det, DA hadde jeg stolt blindt på den. Men når det er tusenvis av vitnesbyrd og milliarder av troende som har et personlig forhold til Jesus, må du være ganske skrudd i pappen for å kalle det blind tro. Bevisene er der også. Jeg har postet de allerede på forumet.

Endret av Kakestykke
Lenke til kommentar

De filosoferende tekstene du snakker om? Ikke så mye beviser der :)

 

Vet du forresten hva logikk er og logisk tankegang?

 

Mener du seriøst at Jorden er bare et par tusen år gammel, at Jorden er midtpunktet i Universet (altså at Solen går rundt Jorden sammen med alt annet), At jorden er flat og har fire hjørner, at alle dyr og planter og andre skapninger på jorden er skapt av gud, og at vi derfor ikke stammer fra apene, men Adam og Eva? (Noe helsikkes innavl der ja :))

 

Hvis ja over: Mener du da at gud med VILJE har gjort det slik at nærmest alt går imot hans eksistens? Dvs. at Jorden kan bevises til å være rundt 4.5 mrd. år gammel, at Jorden faktisk ikke er flat, og at den faktisk går rundt Solen?

 

Jeg kunne sikkert skrevet et par sider her om dette, men for å korte det ned. Mener du at nærmest ALL vitenskap er helt feil, kanskje med unntak av xenos.com og leaderu.com?

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...