Kjågen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Som overskriften sier, er det synlige forskjeller på oppdretts- og viltørret?? Fikk en 4,5 kg ørret i et småseigarn i dag, og lurer da på dette.. Noen som har noen gode forklaringer? Gjerne bilder Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 oppdrettsfisken bruker å være kortere men feitere, og finnene, spesielt halefinna er litt liten... Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Den er vel som regel skade på finner og halefinne så vidt jeg vet.. Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Den er vel som regel skade på finner og halefinne så vidt jeg vet.. Jepp, du kan ofte se rifter i finnene på oppdrettsfisk. Lenke til kommentar
Terbium Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 at finnene er slitte og litt "ødelagte" og at fisken er lubben i forhold til lengden på oppdrettsfisken er vel de største forskjellene. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Ok, ut i fra dette vil jeg tro det er en villt ørret Takker for svar Lenke til kommentar
sierratec Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Ok, ut i fra dette vil jeg tro det er en villt ørret Takker for svar ër vel mest regnbueørret som drives oppdrett på tror jeg???, den har en rødrosa stripe langs siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå