Tommelom Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Når jeg våknet opp i dag hadde maskina rebootet etter å ha installert de nyeste sikkerhetsoppdateringene i vista. Og nå fikk jeg "det har oppstått ei feil" i mediaplayer når jeg prøvd å spille av en film eller mp3. Winamp ville heller ikke spille av lyd. Lyd i spill ble også borte. Måtte kjøre en systemgjennoppretting for å få igang ting igjen. Noen andre som har fått noen problemer. Gjelder KB942615, KB 942763, KB 941568, KB941569, KB942624 etc. Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 har installert de nye oppdateringene men har ikke hatt noe problemer. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Når jeg våknet opp i dag hadde maskina rebootet etter å ha installert de nyeste sikkerhetsoppdateringene i vista. Og nå fikk jeg "det har oppstått ei feil" i mediaplayer når jeg prøvd å spille av en film eller mp3. Winamp ville heller ikke spille av lyd. Lyd i spill ble også borte. Måtte kjøre en systemgjennoppretting for å få igang ting igjen. Noen andre som har fått noen problemer. Gjelder KB942615, KB 942763, KB 941568, KB941569, KB942624 etc. Eg har fått eit problem med desse oppdateringane, som eg no forsøke å løyse. Det ser ut til at nettverkskortet trur at 0.0.0.0 er default gateway (både med DHCP slått på og statisk IP-konfigurasjon), sjølv om den ikkje er det, og då får eg kun tilkobling til lokalnettet (dette er Ultimate x64). Ei anna maskin som kjører Vista på samme nett har ikkje dette problemet (Ultimate x86). Skal prøve å avinstallere desse oppdateringane ein og ein no, og sjå kva som skjer. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Eg klarte å avinstallere rett oppdatering på første forsøk, det var snakk om KB942615 som ødela oppsettet. Meir info på mi nettside. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå