April Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Å si at du skal ta den snart er vel å ta litt i. Du har fortsatt to år på deg å tenke over saken. Er ikke noen seriøse studioer som tatoverer 16 år gamle, 17 år gamle eller noen i det hele tatt under 18 med mindre de er veldig lite seriøst, desperat eller rett og slett for sløv til å sjekke leg. Hva motiv du velger osv er jo en smakssak, og hvis du nå som 16 vil ha logoen til Slipknot så ville jeg ventet til jeg var 18 å sett om det ønske var like sterkt enda. I bunn og grunn; Vent til du er 18. Ikke tatover deg hos noen som driver privat. Ikke ta en "billig" syden tatovering. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Takk Setter pris på deres synspunkter på dette Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Ja, det har jeg også gjort. Har tenkt grundig igjennom dette, og har kommet frem til at jeg skal ha den. Og på innsiden av underarmen er ikke det verste stedet, så det går ann å tildekke når det trengs Hvis du tenker sånn at du "dekker den til når det trengs" så synes ikke jeg intensjonene er riktige. Man skal ikke ha lyst til og sjule en tattoo. Og for gud skyld, velg noe mer personslig. Du kommer garantert til og angre når du er 25-30.. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Ja, det har jeg også gjort. Har tenkt grundig igjennom dette, og har kommet frem til at jeg skal ha den. Og på innsiden av underarmen er ikke det verste stedet, så det går ann å tildekke når det trengs Hvis du tenker sånn at du "dekker den til når det trengs" så synes ikke jeg intensjonene er riktige. Man skal ikke ha lyst til og sjule en tattoo. Og for gud skyld, velg noe mer personslig. Du kommer garantert til og angre når du er 25-30.. Det jeg tenker på når jeg hører "dekkr den til når det trengs" er f.eks. i en situasjon der det kreves, f.eks. i en jobbsituasjon. Jeg tok forøvrig min første tatovering når jeg var 17, er i dag 35 og har ikke angret et sekund. Men det er veldig individuelt, så hva som er best for andre kan jeg ikke uttale meg om. Og hvis du har lyst på akkurat den tatoveringen så velger du den, ikke bry deg om at andre mener du skal ha noe mer personlig, det er tross alt du som skal bære den, ingen andre. Men bare husk på at du skal antakeligvis bære den for resten av livet, så sørg for at den blir bra laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå