Gå til innhold

Litt spørsmål rundt tatovering

Ethernet

Anbefalte innlegg

God dag :)

Tenkte på å ta en tatovering snart. Men jeg har ikke den fjerneste anelse om hvordan dette foregår, annet enn at jeg veit de har en maskin som stikker blekk inn under huden.

Jeg har tenkt til å ta SlipKnoT logoen helt svart på underarmen.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

SLipknot.jpg

Jeg bare lurte på, hva er prisene? (Ikke veldig stor. Høyde: Halve underarmen, bredde: halve den og)

Hvordan gjør man det? For den logoen der blir fryktelig stygg om den ikke er helt nøyaktig tegnet, slik som på bildet. Kan jeg ta med det bildet der ned, så tegner han av helt perfekt for meg?

Hvor lang tid tar det å tatovere den?

Og om du har noe mer å tilføye :)

Takker :)

Om denne er feilpostet, beklager jeg. Bare flytt det :p

Endret av Ethernet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor lang tid det tar og hvor mye det koster er vanskelig å si.

Det kommer helt an på vedkommende som tatoverer deg.

Men det som skjer er at tatovøren lager en slags "kopi" som legges på armen din som en mal, så blir du tatovert etter denne.

Men et tips er å sjekke bildene/verkene til den som tatoverer før du setter igang. De fleste tatovører har et skrytealbum.

Lenke til kommentar

Det kan også skje at du får infeksjon og må amputerer hele armen.

Jeg mener det er liten sjanse for at du kommer til å ødelegge den, en kompis av meg begynte å trene og bole og ble ganske stor etterhvert, men så ikke noe galt på tatoveringene hans. Men det er klart hvis man blir kjempediger så kan ting forandre seg.

Lenke til kommentar

Forumet har en egen tattoveringstråd under "Mote og Velvære" kategorien. Der er det mange med tattoveringer, og ihvertfall en tattovør som jevnlig svarer på spørsmål.

Ettersom jeg har forstått det er du nødt til å vente til du er 18 hos mange tattis-studioer, selv om du har lov av foreldrene. Noe jeg personlig synes er lurt. Var også dønn sikker på hvilken tattovering jeg skulle ta når jeg var 16. Er litt unna 20, og er sjeleglad jeg venta. Tattovering skal det bli, men har forandret meg såpass de siste årene, så å vente litt til skader ikke.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...