Ethernet Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) God dag Tenkte på å ta en tatovering snart. Men jeg har ikke den fjerneste anelse om hvordan dette foregår, annet enn at jeg veit de har en maskin som stikker blekk inn under huden. Jeg har tenkt til å ta SlipKnoT logoen helt svart på underarmen. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg bare lurte på, hva er prisene? (Ikke veldig stor. Høyde: Halve underarmen, bredde: halve den og) Hvordan gjør man det? For den logoen der blir fryktelig stygg om den ikke er helt nøyaktig tegnet, slik som på bildet. Kan jeg ta med det bildet der ned, så tegner han av helt perfekt for meg? Hvor lang tid tar det å tatovere den? Og om du har noe mer å tilføye Takker Om denne er feilpostet, beklager jeg. Bare flytt det Endret 12. desember 2007 av Ethernet Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Slipknot-logoen? Har du tenkt over at du skal ha den til den dagen du dør? Det er ikke sikkert den tatoveringen av favorittbandet ditt når du var 16 år gammel er like kul når du er 90 og skrukkete. Vil bare at du skal tenke deg utrolig godt om før du gjør noe sånt Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Ja, det har jeg også gjort. Har tenkt grundig igjennom dette, og har kommet frem til at jeg skal ha den. Og på innsiden av underarmen er ikke det verste stedet, så det går ann å tildekke når det trengs Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hvor lang tid det tar og hvor mye det koster er vanskelig å si. Det kommer helt an på vedkommende som tatoverer deg. Men det som skjer er at tatovøren lager en slags "kopi" som legges på armen din som en mal, så blir du tatovert etter denne. Men et tips er å sjekke bildene/verkene til den som tatoverer før du setter igang. De fleste tatovører har et skrytealbum. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Okei, takk noen fler? Endret 12. desember 2007 av Ethernet Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Du bør være ferdig utvekst, og ha utviklet ferdig alle musklene dine...Eller så kan det hende at den blir helt fucka innen de åra du vokser. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Har du noen eksempler på det? Bilder altså Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Nope, men har hørt av folk at dette kan skje!!! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Det kan også skje at du får infeksjon og må amputerer hele armen. Jeg mener det er liten sjanse for at du kommer til å ødelegge den, en kompis av meg begynte å trene og bole og ble ganske stor etterhvert, men så ikke noe galt på tatoveringene hans. Men det er klart hvis man blir kjempediger så kan ting forandre seg. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Ja, det er nok riktig. Men underarmen er vel ikke det stedet som blir størst? Har da en del muskler der fra før Edit: Det var til Sameboe Og har ingen intensjoner om å bli muskelbunt:P Endret 12. desember 2007 av Ethernet Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Forumet har en egen tattoveringstråd under "Mote og Velvære" kategorien. Der er det mange med tattoveringer, og ihvertfall en tattovør som jevnlig svarer på spørsmål. Ettersom jeg har forstått det er du nødt til å vente til du er 18 hos mange tattis-studioer, selv om du har lov av foreldrene. Noe jeg personlig synes er lurt. Var også dønn sikker på hvilken tattovering jeg skulle ta når jeg var 16. Er litt unna 20, og er sjeleglad jeg venta. Tattovering skal det bli, men har forandret meg såpass de siste årene, så å vente litt til skader ikke. Endret 12. desember 2007 av thrice Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Ja, skjønner. Jeg er fullt klar over at det sitter hele livet. Men jeg tenker slik om at om ikke SlipKnoT er favorittbandet litt oppover i åra, er jo allikevel logoen ganske tøff. Det kan man jo ikke noe på, til og med min mor synes det Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Har tenkt grundig igjennom dette. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Har tenkt grundig igjennom dette. Det sier de alle Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 La meg gjette. Du har vel også en kompis som har tenkt til å gjøre det for deg? Ja? Ja? For hvilken profesjonell tattovør vil tattovere en 16-åring? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Wey. Hei du Kompis? Nei. Hvem? Den lokale Og om du har problemer med at jeg tatoverer meg, så var ikke dette tråden for det Endret 13. desember 2007 av Ethernet Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg anbefaler det ihvertfall å høre på tattoveringstråden her på forumet om hvilken tattovør du bør gå til. Hvem er den lokale? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Navnet husker jeg ikke i hodet. Men kan det være noe Cathrine Andreassen eller noe? Veldig usikker, skal sjekke Edit: Joda, det var navnet Edit2: Jeg husket det vist i hodet Endret 13. desember 2007 av Ethernet Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Tommelfingerregel: ALDRI tatover logoer fra filmer/musikk på kroppen din. Uansett hvor bestemt man er på at dette er noe man kommer til å like resten av livet, så skifter man hele tiden smak. Vent til du er 30, om du fortsatt liker Slipknot, go ahead. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Ja, jeg er delvis enig med deg. Men Jeg skriver ikke "SlipKnoT" på armen. Men en "S". Joda, det symboliserer jo bandet, men i en annen grad syns jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå