Gå til innhold

Henger jenter i svømmehaller for å skjekke ut gutter?

b-real

Jenter som henger i svømmehall? Er dette vanlig?  

134 stemmer

1. 1. Bruker jenter å henge i svømmehallen for å se på gutter?

• Døøøh..selvfølgelig..viste du ikke det?
      14
    • Mulig..når du sier det så går det et lys opp for meg..
      39
    • Njaa..skeptisk
      54
    • Nei, de er der for å skaffe seg klorin som er den nye slanke-metoden
      27

Anbefalte innlegg

Jeg var på svømming i dag. Jeg er der ikke så ofte men nå i det siste så har en prøvd å gå en gang i uka for å holde kroppen litt i mossjon i det minste.

Men til min forbauselse så har det nå de siste gangene sittet jenter i sånn ca ungdomskole-alderen å sett på guttene som svømmer og hopper å stuper.

Er dette virkelig vanlig blant dagens ungdom? Eller er det noe som alltid har vært slik og det er bare jeg som ikke har fått med meg at svømming er den nye skjekkeplassen? ^_^

Jeg kan ikke huske at det noen gang var slik da jeg var ung, en trengte da ikke å gå til en svømmehall for å se guttene lettkledd, en trenger jo bare å spørre lizm =P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er ikke en post for å poste drømmer Metalheart;)

tja.. kanskje det er et av de nye henge stedene. slutten for kjøpesentrene og hjørnene. nå er det kun Svømmehallen som gjelder!

eller kanskje de har "mensen" som alle jentene sier når vi har svømming. så det er greit at de sitter der og ikke bader.

Lenke til kommentar

Jeg er jente, og jeg drar ikke til svømmehallen for å sjekke gutter, akkurat. Men når du sier det, kan det jo hende at det faktisk er endel jenter som gjør det. =P

Og ang. mensen og det å slippe svømming, så er det veeeldig sant. På ungdomsskolen var det nok endel jenter som "hadde mensen" under svømmingen. Det hendte at det bare var to-tre jenter som faktisk var med i svømmingen, mens resten var "syke", eller "hadde mensen". Merkelig, det der. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...