iver89 Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 I dag morges spilte jeg litt GTA3 med trainer, der hvor man trykker [Tab]+G for å få tåke, regn ol til å forsvinne. Etter på tok jeg og to andre venner t-banen opp til Frognerseteren for å stå på ski. Da vi kom sånn 250 m.o.h. var vi plutselig inni en sky (sky=tåke) og det jeg da automatisk tenkte var å trykke [Tab]+G! Andre tilfeller var da jeg tok vann i øynene en morgen, og da jeg hadde tørket vannet vekk og alt var normalt for øynene ble jeg forbauset over hvor bra grafikk alt hadde. Og en dag jeg stod på slalom tenkte jeg at det ikke gjorde noe om jeg falt, for da var det jo bare å loade. Tror jeg trenger å spille litt mindre PC-spill jeg. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Sånn var det engang jeg så en som spilte cs med speedhack, alt virka som om jeg kunne trykke på pluss, så gik jeg dritt fort bort ditt osv. Jeg cheater aldri i multiplayer spill... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Er som når jeg skal finne svar på en oppgave i en bok på skolen. Jeg irriterer meg kraftig over at jeg ikke kan ctrl+f'e siden. :/ Lenke til kommentar
fondus Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 huff jaja... Satt og leste motorblad i timen en dag, så kom læreren. da tenkte jeg på alt+tab for å få vekk motorbladet og frem med bøkene for at han ikke skulle merke at jeg sluntra unna faget Lenke til kommentar
smetho Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Jeg sykla tur ved et vann her i høst. Været var fint, solen stekte og vannet glinset. Det er da jeg tenker "dæven, bra bump-mapping effekter på vannet ass" :o Jaja, sånn kan det gå... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 /me vedder på at mange bare finner på historier (ikke deg fondus): Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 nei ÅÅ?? /me drømmer/tenker i 800x600@80hz, detail level low og bumpmapping off... FSAA er seff av... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 jeg ble helt forvirra etter den jævla speedhacken:D Skulle gå på dass, og alt virka som om jeg kunne "hacke" meg helt jævlig fort bort men det gikk ikke... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 nei ÅÅ?? /me drømmer/tenker i 800x600@80hz, detail level low og bumpmapping off... FSAA er seff av... Har du Geforce du da? Jeg kjører FSAA, siden jeg har Radeon. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Jeg har ihvertfall et par ganger drømt at jeg spilte (var) duke nukem, og så kunne jeg ikke skrive juksekodene fordi jeg ikke hadde noe tastatur... Har ikke 'missa' på PC/RL ofte, men jeg har flere ganger tenkt på hvordan forskjellige RL-effekter burde vært implementert i spill, fx burde det se ut som om man ser på sola når man gjør det i et spill, ikke som om man filmer sola med et TV-kamera med dyr optikk. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 nei ÅÅ?? /me drømmer/tenker i 800x600@80hz, detail level low og bumpmapping off... FSAA er seff av... Har du Geforce du da? Jeg kjører FSAA, siden jeg har Radeon. har geforce ja.. fant ut at eg kan gå opp til 1024x768 og details på fullt, og fremdeles ha 50 fps! *i himmelen* Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 samme skjedde meg.... hadde spilt litt mye the sims... kjeda meg og trykka dobbel pil forover Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 iver89 Du bør ta en liten pause, ja. Får ikke håpe du kjører bil enda, du bør ikke prøve bil spillene. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 (endret) e Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Eller som når du leiter etter et ikon for å opne vinduet på rommet ditt... eller leiter etter papirkurv(eller delete) for å kaste litt søppel... /me har defragmentert rommet sitt i dag :D Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Mamma formsterte mitt.. :S Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Sosohal: Er som når jeg skal finne svar på en oppgave i en bok på skolen. Jeg irriterer meg kraftig over at jeg ikke kan ctrl+f'e siden. :/ haha, du er er ikke alene!! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Du spiller for mye... 1. Når du ser på solen og lurer på hvilken oppløsning den er i. 2. Når sjefen tar deg i å sove på jobben, og du skriker "Admin... Wallhack". 3. Du tror at 1. Verdenskrig var mellom GDI og NOD og at 2. Verdenskrig var mellom Terran, Zerg og Protoss. 4. Du skyter en lærer, fordi du mener vedkommende er en demon (noe som godt kunne vært mulig). 5. Du lurer på hvorfor det ikke står minimumskrav på leseboken din. 6. Du kikker automatisk etter snipere når du en sjelden gang beveger deg utenfor. 7. Du for noia når det er mange mennesker på et sted, og roper til sis "KILL EM ALL !!". 8. Du blir stoppet, og spør politimannen om hva statsen hans er. 9. Du gir legen din, din IP adresse istendenfor personnummer. 10. Det første ditt barn lærer å si er "GO GO GO". 11. Du synes generelt gameplayet i verden er for langsomt. 12. Du har prøvd å forklare dine venner hvordan man skriver 1337 (LEET). 13. Du hører stemmer som sier "Fire in the hole" og "affirmative". 14. Det er viktig for deg at kabinettet ditt ser fint ut, innvendig. 15. Du er stamkunde hos en lokal Colapusher. 16. Hvis du har valget mellom å spille eller å skrive en stil som skal leveres i morgen, og du velger og spille. 17. "Sitt" og "Dekk" (det man sier til en hund) er erstattet med "Hold this possition". 18. Du sitter og skriker TEAMS ! når det er nyheter om USA og Afghanistan. 19. Du er avhengig av Cola 20. Du begynner å lagge når du kan se flere enn 10 mennesker på en gang. 21. Du er overbevist om at Rambo-filmene foregår i "easy mode". 22. Du tar en bærbar med på en overlevelsestur. 23. Du oppfatter ordet nerd som et kompliment, og skriker NERDER !!! etter vennene dine. 24. Du kan ikke forstå hvorfor man ikke kan bli cand. nerd. 25. Du løper gjennom en buttikk for å handle, ettersom du kun har 5 sekunders buy time... 26. Når du spiser er du ofte imponert over hvor god en gaffel er som controller. 27. Når du kaller folk etter nicket dems. 28. Når du ser en Securitas-vakt i en butikk, og roper "Camper!! Camper!!". 29. Når du i søvne roper "Go, go, go!" og "Man down, we have a man down"... 30. Du ser en film der det er en sniper, og du roper "AWP Hore". 31. Når det ikke finnes andre retter enn Cola og Pizza. 32. Når din mor ber deg om å rydde opp, og du så fjerner alt overflødig fra din harddisk. 33. Du vil hele tiden ha noe nytt hardware, men du er totalt fattig, som alltid. 34. Når læreren din kommer inn i rommet sier du: "Enemy Spotted". 35. Når du så endelig klarer å skade læreren ved å kaste viskelær på han/henne sier du: "Enemy down!", mens de andre i klassen roper: "LOL Headshot!!" 36. Hvis du tror at blått tøy med maske er moteriktig. 37. I idrett tar du fram en kniv for å løpe fortere. 38. Du anser din nabo for å være terrorist. 39. Når en dame spør om nummeret ditt, og hun får din wonID. sikkert gammel men.. jeg har ikke sett den før iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå