Haddock Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hei! Trenger et program som oppgir signalstyrken på det trådløse nettet i sanntid. Skal sikte inn antenna optimalt før jeg skrur den fast. Finnes det noe gratisprogram jeg kan laste ned? Skulle helst hatt styrken oppgitt i prosent, hvertfall noe bedre enn de hakkene i nettverksstatusen i xp... Har en CNet antenne og et Linksys pci-kort. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Netstumbler burde funke. Lenke til kommentar
maheath Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Kanskje Netstumbler funker med det kortet? http://www.netstumbler.com/downloads/ Lenke til kommentar
Konge Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Gå til Netstumbler så vil du finne noe som passer for deg . Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Tusen takk! Der fant jeg den perfekte plasseringa og doblet hastigheten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Jeg vil bare tilføye at jeg selv har brukt netstumbler til dette. Et tips kan være å scanne nabolaget og se hvilke kanaler som er i bruk. Da kan du sette nettverket ditt til å opperere på en kanal som har lite forstyrrelser. Endret 12. desember 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå