Thor Håkonsen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Ett nytt portrett av min bull terrier tispe, Nemi exif : 105mm 1/125 f/8 ISO 200 -glemte som vanlig å ta av båndet- Endret 12. desember 2007 av ThorEH Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Vanskelig å slå det forrige Ville fjernet det brune på det venstre øret, det trakk litt oppmerksomhet. Buller har jo ganske smale øyne, så det kan godt være at hunden blir oppfattet som litt slapp/trøtt på dette bildet. Klørne er litt lange, så de ville jeg kanskje prøvd å gjøre av et annet sted, eller beskjære vekk (min hund har selv lange klør, så ikke ta deg nær av det ) Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Ville fjernet det brune på det venstre øret Litt usikker på hva du mener her, pigmenteringa ? Klørna er dessverre lange ja, men det er slik hun er.. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Ja, tenkte på pigmenteringen der. Bare for bildets del, selv om den er en del av hunden OT: Kloklipp, usj. Min er ikke så begeistra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå