Aak1 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) - Nikon D80 med 18-70mm kit - f/8 - 1/125 sek - ISO-100 Bildet er en del av en Kontrast-serie jeg lager. Hva synes dere? Endret 12. desember 2007 av Aak1 Lenke til kommentar
reds Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Morsom ide, treffer oppgaven godt. Teknisk bra utført, fin myk skygge. Hvilken belysning brukte du? Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Liker dette veldig godt ! Men hanken på motsatt side kunne kanskje vært borte ? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Syns ikke hanken gir bildet noe spesielt jeg heller. Ellers godt teknisk utført Fin belysning som har blitt nevnt. Må derimot si at jeg liker de andre bildene du har lagt ut fra den serien bedre enn dette. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hvis du først kun skal ha farge på noen av nonstopsa ta og få fargen ordentlig da, på toppen av det røde er litt av det sort hvitt, men ellers ett fint bilde:p Men hadde det ikke vært for fargen og tittelen ville jeg sagt det var masse stein, nå som det var sortthvitt Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Greit bilde, men jeg syns ikke det ser så veldig innbydende ut. Prøv med gul, rød og grønn non-stop. Ikke melkesjokoladetullet Lenke til kommentar
reds Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Nå som jeg fikk se bildet på en orentlig skjerm, syntes jeg at du har litt mye hvitt til høyre i bildet.. Litt kortere eksponering hadde kanskje gjort seg her. Men jeg lurer på om det er greit med mye lys her pga. skålen som gjennomlyses.. hmm Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Belysningen er fra en SB-600 reflektert i veggen Greit bilde, men jeg syns ikke det ser så veldig innbydende ut. Prøv med gul, rød og grønn non-stop. Ikke melkesjokoladetullet Hehe, de hadde ikke noe annet. Men melkesjokolade non-stop er bedre. Endret 12. desember 2007 av Aak1 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 mulig å få bilde av ditt "studio" ? ;P Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 det er ikke noe å ta bilde av, jeg la hvit papir på bordet og reflekterte blitsen i veggen. Jeg hadde kabel til blitsen, slik at jeg kunne ha den slik jeg ville. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Fin bruk av farger spør du meg.. Ganske så kreativt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå