schmidt Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Spørsmålet er meget enkelt....kjøper eg 9500 eller 9500pro... pro koster der eg skal handle det 50 kr meir! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Non-pro. Det kan moddes til 9700 (men det er ikke 100% garantert at det fungerer). Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Var det ikke også sånn at med 9500 64MB blir det 9500pro etter modding, mens med 9500 128MB blir det 9700. Eller er jeg som vanlig ute å ror nå? Se her angående modden: http://www.hardware.no/nyheter/jan03/r9500...ftware_mod.html http://www.hardware.no/nyheter/feb03/softmod_9500.html Edit: URLer Lenke til kommentar
m`K Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Skal han modde da? har han kompetanse for det? =) Kjøp Pro vis du ikke skal modde, vis du skal modde ikke kjøp Pro, tror jeg =) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Nå er det å modde kortet en smal sak, er jo bare å innstalere RivaTuner, og velge mod. Kjøp et 9500 med 128mb ram, ikke 64 og mod. Skal du ikke modde (noe du burde) så kjøp et PRO. Lenke til kommentar
m`K Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Nå er det å modde kortet en smal sak, er jo bare å innstalere RivaTuner, og velge mod. Kjøp et 9500 med 128mb ram, ikke 64 og mod. Skal du ikke modde (noe du burde) så kjøp et PRO. Nei det er ikke bare å bruke riva tuner, jeg tror man må flytte på en jumper som er skult veg GPU, da må man ty til physiske grep her, har lest noen artikler om dette, var vist mulig å software modde det og ja men tror man måtte overskrive noe jall. Det var skisse over hvordan disse jumperne skulle stå, og det var ikke 100% at dette ville funke, man måtte kjøre noen tester etter det, å passe en spesiel test, var vist på www.overklokking.no forumet ellerno. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 m`k: du tar nok feil, RivaTuner er faktisk en fullkommen software mod, du trenger ikke lodde om noe på selve kortet :wink: . Det er dette som gjør det så enkelt å modde, du trenger ingen ekspertise. Lenke til kommentar
m`K Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 m`k: du tar nok feil, RivaTuner er faktisk en fullkommen software mod, du trenger ikke lodde om noe på selve kortet :wink: . Det er dette som gjør det så enkelt å modde, du trenger ingen ekspertise. Jeg snakket ikke om å lodde, snakket om å flytte på en jumper, og selv om du klarer å få det til 9700 er det ikke sikkert at du bypasser denne testen som er hele poenget med å få suksess i moddingen, søk etter artikkelen på ok.no du. Kan hende du tar rett da, men jeg vet at ikke i alle tillfeller er dette 100% suksess Lenke til kommentar
Gef Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 For all del så kjøper du 9500 og modder det, det tjener du mest på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå