dimdal Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hei, Kikket litt på joysticken nevnt i topic tidligere, men kjøpte en annen, fordi prisen var stiv på den tiden. Nå ser jeg at flere nettbutikker selger denne for mellom 118,- og 130,- kroner. Hva har skjedd? Er modellen utgått eller noe slikt? Det er visstnok ikke demovarer/b-varer heller. Lenke til kommentar
morra Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Jeg vet ikke om den er utgått, men jeg syns den er veldig god Har to stk (mista den første senderen ) og kjøpte dem for ikke så altfor mye på ebay. Siden det er flere som selger til den prisen så ser det jo ikke ut som en feil heller Edit: Det står ikke noe spesielt om at den er utgått på logitechs sider... De hadde nok ikke solgt den for 649,- isåfall Endret 12. desember 2007 av morra Lenke til kommentar
Entropi Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg har en slik selv. Jeg synes selve flightsticken er veldig god, med fin plassering av den andre skyteknappen rett under tommelen. Selv om det bare er en tripod, synes jeg den står veldig støtt. Det er to ting man må være obs på. Det ene er at den bruker batterier, så ha et lager av disse tilgjengelig. Det andre er at den går i en strømsparingsmodus dersom den ikke blir brukt på et par minutter, og den bruker et par sekunder på å gjenopprette forbindelsen. Det går greit dersom man husker det og trykker inn en av knappene litt før man skal styre. (Det er kun knappetrykk som får den ut av strømsparingmodus, ikke bevegelse på sticken.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå