benbeni89 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hei! Jeg har klokket mine Gainward 8800GT nå: Memory: 925Mhz Shader: 1770Mhz Core: 700Mhz Men så lurer jeg litt på om det er helt satbilt.. Er det noen programmer for å teste dette? Som f.eks Prime95 til CPU-testing.. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Eg har pleid å teste skjermkortet mitt i eit program kalla atitool. Eg er usikker på om dette programmet vil kjøre under ditt nvidia-kort. Alternativt kan du berre spele krevjande spel (Crysis, CoH osv), for å regelmessig sjekke temperaturar (eg anar ikkje kva temperaturar ditt kort toler), om du får artifacts (prikkar, og andre polygonar på skjermen), eller plutseleg restart/BSOD. Om ingenting slikt skjer har du nok ein grei clock. Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Okay.. Spilte endel Crysis ista.. Så greit ut da.. Ikke så høy temp heller.. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Virker jo som det er ein stabil clock då Og om du får artifacts er det berre å stille ned clocken litt, så skal ting fungere smooth igjen. Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Okay.. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå