reppysølv Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Vi skal skrive en biografi om : edvard munch edvard greig henrik ibsen knut hamsun kæm de va? ka laga de? ka skreiv de? korsn levde de? ka va ettermæle(kredd) hr de? Hva betyr ettermæle(kredd) og biografi ? Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 er dette til skolearbeid, for denne skulle ha vært i skolehjelp ikke annen utdanning Lenke til kommentar
reppysølv Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 er dette til skolearbeid, for denne skulle ha vært i skolehjelp ikke annen utdanning Så ikke at jeg postet den der Får en moderator til å flytte den Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 HÆ? Skjønte ikke en dritt av det du spurte om. Ikke det at jeg prøvde å tyde det heller da. Nymål eller boknorsk only! Lenke til kommentar
reppysølv Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 HÆ? Skjønte ikke en dritt av det du spurte om. Ikke det at jeg prøvde å tyde det heller da. Nymål eller boknorsk only! Spørsmålet er: Hva betyr ettermæle(kredd) og biografi? Ikke bry deg om det andre OoOoOoOo Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Ettermæle slik jeg bruker ordet er slik folk snakker om deg etter du er død. Har du et godt ettermæle sier folk slikt som "han var en god/flink/stor mann" Kredd vet jeg ikke Biografi er en persons liv gjenfortalt i skriftlig form (personen trenger ikke være død). Selvbiografi er dersom personen selv skriver om sitt eget liv. Lenke til kommentar
reppysølv Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Ettermæle slik jeg bruker ordet er slik folk snakker om deg etter du er død. Har du et godt ettermæle sier folk slikt som "han var en god/flink/stor mann" Kredd vet jeg ikke Biografi er en persons liv gjenfortalt i skriftlig form (personen trenger ikke være død). Selvbiografi er dersom personen selv skriver om sitt eget liv. OK Takk for svar Det hjalp veldig =) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Godt ettermæle = godt rykte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå