division Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) trenger noen skikkeli artige mottoer til russekortet mitt! helst ang alkohol ect.. kjør på folkens, fristen går ut om 3 timer Endret 12. desember 2007 av division Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 * Man er stort sett full hele uka. Mandag til torsdag er man forventningsFULL. Fredag beutyFULL. Lørdag dritaFULL og søndag skamFULL. * Jeg blir ikke nødvendigvis glupere av å slutte å drikke... * Kom mai du skjønne promille! * Før meg inn i likkerlend der hvor det finns øl og dram. * Det er bedre å bruke penger på piker, vin og sang enn å kaste dem vekk på bare tull og tøys. * Jeg som er en veloppdragen jente kan ikke ha uoppdragne flasker. * Hvorfor være stor, når man blir like full som liten. * Skål for den som står! * Når de stygge begynner å bli fine er det på tide å gå hjem. * Livet er ikke de festene som har vært, men de festene vi kan minnes! * Gi barna alkohol før idretten tar dem. * Jeg er ikke så tror som du full jeg er. * Bare litt øverst i glasset, takk! * Mitt kjennskap til skogdrift begrenser seg til tømmermenn. * Selv knappenåla bruker hodet så den ikke går for langt. * Det er fredags morgen etter torsdags natt. I tunet går småspurven og tramper som besatt. * Hvordan jeg stiller meg til alkohol - i kø, så klart * Når ølet går inn, går vettet ut, og det blir plass til mer øl. * Det er bedre at det flasker seg, enn at det korker seg. * Jeg er så tørst, er det ingen som har en vannblemme engang? * En dag uten trening, er en dag uten mening men .... fylla får ta skylda. * Jeg røyker ikke, jeg drikker ikke, jeg banner ikke... Faen, jeg glemte røyken på polet...! * Ønskes: Fri sprit og breiere fortau. * Legen ba meg bytte ut alkoholen med brus. Vet du hva jeg gjorde? Jeg byttet lege. * Jeg er allergisk mot lær. Hver gang jeg våkner opp med skoa på, har jeg vondt i hodet. * Når tåka letter er det på tide å få i seg noe mer fuktighet. * Få alkoholen bort, drikk den opp! * Jesus var så full at han trodde han gikk på vannet. * En russefest er som et kryssord, loddrett inn og vannrett ut. * Man kan sikkert ha det gøy uten alkohol. Men det er dumt å ta sjanser. * Det menneskelige legeme består av 90 % vann. Likevel er ikke avholdsfolket tilfreds. * Bedre å drukne sine sorger enn å lære dem å svømme. * Drikk møbelpolish og bli skikkelig pussa. * Man får ikke mer moro enn man heller i seg. Jeg har for mye blod i alkoholomløpet! * Skål skadle, fudle ska me bli adle!!! Ditt svin! * Hvorfor være full når man er lykkelig som edru? * Støtt forsvaret - bli kanon.- Ja god morgen du! * Jeg kommer ikke til himmelen om jeg slutter å drikke, jeg risikerer bare å komme edru til helvete. * Hadde ikke Adam stukket der Eva hadde sprukket, hadde ikke vi sittet her og drukket. * Moral er som en kjemisk forbindelse, den løser seg opp i alkohol. Jeg har skrevet aaaalt selv Lenke til kommentar
division Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) [ har lest alle di der.. fant ingen artige. Endret 12. desember 2007 av division Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Du er ikke full før gulvet reiser seg og klasker til deg i panna. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hva med: Jeg er russ i år, så jeg skal drikke meg SKIKKELIG full! yeah, jeg er cooool! Jeg skal også ha ubeskyttet sex! Im dangerous!! Bra eller? Lenke til kommentar
rivasavi Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hva med: Jeg er russ i år, så jeg skal drikke meg SKIKKELIG full! yeah, jeg er cooool! Jeg skal også ha ubeskyttet sex! Im dangerous!! Bra eller? Noen som trenger en klem? Lenke til kommentar
Error Lars Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Det er 3 ting som er sikre i livet, døden, skatter og ramle ned trappen. Reduserer alkohol misbruk under russetiden, slutt å sprute øl! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå