Buzz76 Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Jepp, som jeg regnet med!!! Små vifter er no drit. Den har vært stille siden jeg kjøpte kortet, men nå har den begynt å vibrere (= BRÅK!) og det er ikke pga. støv Begynte for noen dager siden, med "brrrrrrr" under oppstart... ble bra etter noen minutter. Nå bråker den mer og lengre før den blir "bra". Noen andre som har det likens? Blir nok å kaste denne til helv*** og sette på en Zalman istedet... selv om garantien går føyken. Gidder ikke sende inn kortet bare for å oppleve det samme etter 1 mnd's bruk. MØKK Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Huff hørtes ikke bra ut :-? Satser på at min overlever. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 detta går vel på garantien vil jeg tro. Sjekk det før du ødelegger garantien da (ellers er vel ikke en Zalman optimalt for r300?) Utvikler ikke den for mye varme da? Lenke til kommentar
Kstef Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Zalmans heatpipe funker som fy på R300 chipen. Skal kjøpe en selv så snart som mulig. Å slippe det grusomme bråket er verdt tapet av garantien og pengene heatpipen koster!!!! Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 detta går vel på garantien vil jeg tro. Sjekk det før du ødelegger garantien da (ellers er vel ikke en Zalman optimalt for r300?) Utvikler ikke den for mye varme da? Jauda... går seff på garantien... men jeg blir nødt til å sende det inn (100,- i frakt) i tillegg til at jeg blir uten kort i 2-3 uker. As IF!!! Alle små fillevifter jeg har hatt, har gått føyken altfor fort. Min kule Blue-Orb varte i 1-2mnd før den BRRRRRR!!!! Samme med en annen "GPU" kjøler... og original kjølern til TNT-2 kortet mitt. Og nå denne. Zalman ZM80A-HP duger i massevis til 9700 kortet. Sapphire bruker denne selv på et av sine 9700-Pro kort No more sound = music for my ears Lenke til kommentar
Radar1 Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Ja dessverre Har hatt Sapphire r9700 i 2 mnd.....for ei uke siden begynte den å bråke ved oppstart....som gir seg før jeg har kommet inn i windows. Et lett grep på skjermkortet bekrefter vibrering......skitt og....dette var FY av Sapphire Radar1 Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 Akkurat... bare et spm om tid før den holder på konstant da. Vibrering fører til "skjev" slitasje... som fører til, du gjettet det, MER VIBRERING!!!! Fatter ikke at det skal være så vanskelig å lage ei lita vifte av god kvalitet...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå