Skogli Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Da var tiden kommet. Bilen fikk endelig en grunn til å stå i ro en stund. Grunnen denne gangen var en bærekule som har bøyd seg (Er ikke så bra å kjøre på glatte med dårlige vinterdekk ). Kjøpte Audien for cirka 5mnd siden. Etter det har disse skadene skjedd: - Ødelagt venstre nedre bærekule - Stor ripe på høyre side - Bulk i venstre felg - Feste fra motor til katalysator løsnet Disse forandringene har blitt gjort: - Satt inn sterioanlegg (ny CD-spiller, 4 høytallere, 1 12" bass og en 6 kanals 560watts forsterker) - Lakkert vinterfelger (fluoiserende rød, skal omlakkeres til hvit) - Nye muttere til feste mellom motor og katalysator Disse forandringene skal skje: - Soting av bakre ruter - Av/På-bryter for strøm til anlegg - 4 nye ekstralykter fremme - 2 nye ryggelys - Etter dette kommer det mye mer småting "Prosjekt: Rå Audi" begynte 11.12.2007 og avsluttes 09.01.2008 (Er ikke mange som har sluttdato på prosjektene ) 11.12.2008 Første dagen, en ny revulusjon har begynt! Først måtte vi handle deler og stesj til bilen: - 1 stykk ... hva heter det nå igjen? slik står under bilen for å holde den oppe. (Du ser den på ett av bildene) Det var alt vi fikk handlet den dagen... Verksted: parkeringsplassen utenfor huset... Været: kald og j..... Humøret: meget bra. Dette fikk vi gjort: - Fjernet den ødelagte bærekula Det var kun dette vi gjort noe med pga det var vanskeligere enn vi trudde, men med hammer, kubein og pågangsmot klarte vi det til slutt (Bilde kommer snart) - Fjernet batteri (Dette batteriet hadde sett sine beste dager, så det blir byttet ut mot et Biltema batteri) 12.12.2007 Denne dagen var jeg alene med arbeidet. Siden jeg kommer hjem fra arbeid i 4 - 5 tiden så får jeg ikke gjort så mye. Jeg fikk hvert fall montert lysstativet og lysene. Lysstativet er kjøpt på Biltema, det samme er lysene og. Lysstativet var ment for EU-skilt, så da var det frem med bor og drill. Lysene er kommet opp, men jeg er ingen elektriker så jeg har ikke noen planer om å montere disse før jeg får tak i noen skjema over koblingene. (Bilde kommer snart) 10% av prosjektet er ferdig Bilder og annet knask kommer snart. Komentarer skrives i denne tråden, gidder ikke å lage noen ny tråd for det Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Bilder?!?!?! Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 Vært mye på jobb, har ikke fått tid enda. Skal se om jeg får gjort det i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå