Dr.Feelgood Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hei jeg skulle til og ringe her om dagen så funka ikke microfonen i telefonen lengere ejg vet ikke hvorfor jeg har prøvd og resarta telefonen med det funka ikke , når ejg ringer så hører jeg folk men de hører ikke med men vis ejg bruker headset så funker det. Tusen takk for svarene. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Reklamer på telefonen, virker som brudd eller liknende til mikrofon elementet. Lenke til kommentar
Dr.Feelgood Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Reklamer på telefonen, virker som brudd eller liknende til mikrofon elementet. hva skal ejg gjøre? jeg har kvitering og sånt Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Reklamer på telefonen, virker som brudd eller liknende til mikrofon elementet. hva skal ejg gjøre? jeg har kvitering og sånt Gå tilbake/sende til dem du kjøpte den av. Den har jo sluttet og fungere. Lenge siden du kjøpte den? Endret 12. desember 2007 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
Dr.Feelgood Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Reklamer på telefonen, virker som brudd eller liknende til mikrofon elementet. hva skal ejg gjøre? jeg har kvitering og sånt Gå tilbake/sende til dem du kjøpte den av. Den har jo sluttet og fungere. Lenge siden du kjøpte den? Jeg bytta den mot en sånn cept 168 Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Reklamer på telefonen, virker som brudd eller liknende til mikrofon elementet. hva skal ejg gjøre? jeg har kvitering og sånt Gå tilbake/sende til dem du kjøpte den av. Den har jo sluttet og fungere. Lenge siden du kjøpte den? Jeg bytta den mot en sånn cept 168 Hva er det? Skjønner ikke helt hva du mener Lenke til kommentar
Dr.Feelgood Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 det er en mobil..... Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 det er en mobil..... Da så, men hvis du har kvitteringen til N93'en så ta en tur til butikken der den ble kjøpt og klag Lenke til kommentar
Dr.Feelgood Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 det er en mobil..... Da så, men hvis du har kvitteringen til N93'en så ta en tur til butikken der den ble kjøpt og klag jepp skal gjøre det tusen takk for infoen! hva var det som var ødelagt igjen? Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 det er en mobil..... Da så, men hvis du har kvitteringen til N93'en så ta en tur til butikken der den ble kjøpt og klag jepp skal gjøre det tusen takk for infoen! hva var det som var ødelagt igjen? Brudd på bane/ledning til mikrofon elementet eller mikrofon elementet i seg selv, kan være annet også. Lenke til kommentar
Dr.Feelgood Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 det er en mobil..... Da så, men hvis du har kvitteringen til N93'en så ta en tur til butikken der den ble kjøpt og klag jepp skal gjøre det tusen takk for infoen! hva var det som var ødelagt igjen? Brudd på bane/ledning til mikrofon elementet eller mikrofon elementet i seg selv, kan være annet også. ok tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå