Gå til innhold

Vista SP1 , Bare trøbbel!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjør en repair installasjon. Systemfiler som er blitt korrupt. Lastet du ned filene fra MS sine servere?

For å kjøre en repair installasjon, starter du bare maskinen via Vista-platen og velger repair når menyen kommer opp. Alt skal gå automatisk. Når du er ferdig må du legge inn alle oppdateringer og drivere på nytt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Da er den inne. Jeg hadde problemer med at sidebar gadgets ikke beholdt plasseringen sin etter restart, det er i orden nå. I tillegg synes jeg det er noe småtteri her og der som er raskere. Installeringen var også litt raskere og mer "stabil".

Det her begynner å virke lovende nå. Med SP1 i boks blir Vista et svært godt OS fra MS.

Lenke til kommentar
Da er den inne. Jeg hadde problemer med at sidebar gadgets ikke beholdt plasseringen sin etter restart, det er i orden nå. I tillegg synes jeg det er noe småtteri her og der som er raskere. Installeringen var også litt raskere og mer "stabil".

Det her begynner å virke lovende nå. Med SP1 i boks blir Vista et svært godt OS fra MS.

Har kjørt den nye sp1 refresh ca 4 timer nå. Alt virker veldig bra. Merker egentlig ikkje noe forskjell, det er i alle fall ikkje noe dårligere :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...