kloningen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hallo folkens! Jeg har nå installert SP1 til min Vista Ultimate Problemene: Jeg kommer ikke inn i stedet hvor du bytter temaer, og Aero virker ikke (prøvd fra manuelt sted i themes mappe) OG Kontrollpanelet mitt er 100% tomt.. :\ (Altså, ingen ting som vises, bare helt blankt Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Merker ikke noe tull etter at jeg la inn SP.1. Eneste er at det går enda mer smooth en det gjorde før Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Værste er at jeg kan ikke tilbakestille det, kommer ikke inn i kontrollpanel>sys.gjenoppretting!!!!!!!!!!! F***!!!! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Skal legge til at jeg var veldig nervøs når jeg kjørte SP.1 selv. Er tross alt en RC utgave. Jeg var vel en av de heldige, mens du var en av de uheldige dessverre. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Fungerar supert på mitt Ultimate..hoppas snart SP2 kommer. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Håper SP2 kommer? Jeg håper det var en spøk, for SP1 er ikke lansert enda. Det er fortsatt i test stadiet (riktig nok i sluttfasen). Eneste problemet mitt hittil er at Sidebar programmene endrer plassering etter hver oppstart. Men, ellers går ting raskere, i alle fall filkopiering! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Kjør en repair installasjon. Systemfiler som er blitt korrupt. Lastet du ned filene fra MS sine servere? For å kjøre en repair installasjon, starter du bare maskinen via Vista-platen og velger repair når menyen kommer opp. Alt skal gå automatisk. Når du er ferdig må du legge inn alle oppdateringer og drivere på nytt. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 ny versjon av Vista sp1 er ute! Windows Vista Service Pack 1 RC Refresh. Build 17128 Holder på å avinstallere sp 1 rc for den nye builden http://www.microsoft.com/downloads/details...;DisplayLang=en Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Takk for info. Tok image fra før jeg la inn SP1 beta, så slipper jeg å avinstallere enn time først. Image tar meg 10 min Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Da er den inne. Jeg hadde problemer med at sidebar gadgets ikke beholdt plasseringen sin etter restart, det er i orden nå. I tillegg synes jeg det er noe småtteri her og der som er raskere. Installeringen var også litt raskere og mer "stabil". Det her begynner å virke lovende nå. Med SP1 i boks blir Vista et svært godt OS fra MS. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Da er den inne. Jeg hadde problemer med at sidebar gadgets ikke beholdt plasseringen sin etter restart, det er i orden nå. I tillegg synes jeg det er noe småtteri her og der som er raskere. Installeringen var også litt raskere og mer "stabil". Det her begynner å virke lovende nå. Med SP1 i boks blir Vista et svært godt OS fra MS. Har kjørt den nye sp1 refresh ca 4 timer nå. Alt virker veldig bra. Merker egentlig ikkje noe forskjell, det er i alle fall ikkje noe dårligere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå