Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

To problemer - IE og Mozilla

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har to problemer vedrørende IE og Mozilla.

Problem nummer 1

Jeg skriver mye på VG sitt forum: http://vg.transact.no/Thread.asp?GroupID=1...20Internasjonal

Plutselig i dag kommer jeg ikke inn her. Har forhørt meg om andre opplever det samme problemet, men det er ikke tilfelle.

Dermed er jeg veldig forvirret og forstår ikke hva som har skjedd. Noe gale med innstillinger?

Har vært uten nett i noen dager pga en driftsfeil hos NGT, men nettet har fungert nå i to dager og jeg har ingen andre problemer på andre sider. Har også prøvd MSN Explorer, men fungerer heller ikke der.

Får bare denne feilmeldingen:

Dette webområdet kan ikke vises i Internet Explorer

Mest sannsynlige årsaker:

Du er ikke koblet til Internett.

Det er problemer med webområdet.

Det kan være en skrivefeil i adressen.

Problem nummer 2

Mozilla fungerer ikke i det hele tatt. Det har det ikke gjort nå på sikkert ett år. Jeg går inn på Mozilla, blir møtt med en hvit side og den reagerer ikke på noe. Jeg skriver inn en adresse, og ingenting skjer. Har prøvd å reinstallere programmet, men det samme skjer uansett hva jeg gjør.

Noen som kan hjelpe meg?

Endret av HaraldNatvik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
prøvd opera?

Lastet ned Opera nå, og da fikk jeg denne på VGD

Feil!

Klarte ikke å finne tjeneren

Du prøvde å gå til adressen http://vg.transact.no/Thread.asp?GroupID=1...20Internasjonal, som er utilgjengelig for øyeblikket. Kontroller at nettadressen (URLen) er skrevet riktig og prøv så å oppdatere siden.

Kontroller at internettforbindelsen din er aktiv og se etter om andre programmer som trenger den samme forbindelsen virker.

Kontroller at innstillingene til eventuelle sikkerhetsprogrammer for Internett er korrekte og ikke hindrer vanlig nettsurfing.

Hvis du sitter bak en brannmur på et lokalt nettverk og tror dette kanskje skaper problemer, må du snakke med systemadministratoren din.

Trykk på F12-tasten på tastaturet og prøv å velge vekk mellomtjenere, med mindre du vet at du må bruke en mellomtjener for å komme på nett. Prøv så å laste siden på nytt.

Lenke til kommentar
kommer du til andre sider på nett?

f.eks: komplett.no vg.no ? er det bare siden til vg som er problem?

Som jeg skrev i åpningsinnlegget, har ingen andre problemer.

Alt annet fungerer som vanlig, men jeg kommer altså ikke inn her.

Dette er et problem for meg da jeg bruker dette forumet daglig.

Lenke til kommentar
ville forsøkt å legge inn java, flash og sånt på nytt. husk å aktivere java plugins i nettleseren.

legger ved bilde for opera

Innstillingene mine i Opera er lik de du viste på skjermbildet.

Hvor finner jeg java, flash og slikt?

Edit: lastet ned Java for XP her http://www.java.com/en/download/manual.jsp...www.java.com:80

Men ingen løsning

Endret av HaraldNatvik
Lenke til kommentar

Har akkurat det samme problemet, satt der i dag tidlig da siden plutselig sluttet å reagere, får akkurat de samme feilmeldingene som deg.

Veldig frustrerende, og jeg har virkelig ikke snøring på hva som kan være grunnen.

Har prøvd andre dataer, og jeg har fått en kompis som bor i nærheten til å prøve å komme inn, han kommer heller ikke inn.

Absolutt alt annet på internett fungerer, sitter for øyeblikket å ser på fotballkamp via stream (pause nå)

Er bosatt på Rena i Hedmark for øyeblikket.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...