Gå til innhold

spille online på cod4?[ps3]

cHilfiger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
på onlinespilling er den dessverre milevis framfor... Har prøvd å spille guitar hero 3 online 6-7 ganger, enten ender det i lagg lagg lagg selv om jeg velger grønne servere, eller så låser hele jævla konsollen seg :(

Når det gjelder porter så lurer jeg på hvorfor det må åpnes så mye porter? Er da mangen år siden sist en måtte åpne porter i routeren for å spille spill fra pcen. Selv sitter jeg bak en proxxy fra helvete, eneste porten som er åpen ut mot internet ifølge PortScan er 80. Likevel funker da alle pc spill upåklagelig på nettet, hvorfor kan det ikke bare være slik på ps3en :)

Er helt uenig!! Har spilt online på 360 i over 2 år, også COD4. Spiller nå online med PS3 med NAT3(ingen åpne porter, foruten 80), dundrer rett inn på spill fra lobby uten lag. Veldig positivt overrasket:)! På 360 måtte jeg ofte vente lenge på å joine ett game, selv med NAT open på Live.

Sitter med Netgear trådløs router selv også. Allikevel ikke fornøyd med NAT 3 selv heller, men har ikke fått det til enda...Ikke prøvd online spill på PS3 med headset enda, mulig det er da problemene kommer...

Lenke til kommentar

Godt å høre at det fungerer.

Tenkte jeg likevel skulle nevne at det på portforward.com finnes guider for hvordan man setter opp diverse modeller fra D-link korrekt slik at Playstation Network fungerer skikkelig, det forklares hvordan man åpner porter på routeren samt nøyaktig hvilke man må åpne. Velg "Guides" og "Port Forwarding Guides by Router" for å få opp en liste over diverse routermodeller og se om du finner din der hvis du fortsatt er interessert i å åpne de aktuelle portene.

Har fulgt en guide der selv for min D-Link DIR-655, og fikk åpnet alt slik jeg skulle. Jeg måtte vel å merke åpne de samme portene også i modemet fra Nextgentel før jeg endelig fikk til NAT-2 på min PS3, men det finnes jo guider for diverse modemmodeller på portforward.com også (tror de ligger under "Port Forwarding Guides by Router").

Rett og slett en genial nettside. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei!

Jeg har et problem ved at når jeg trykker på "find game" så kommer den til "downloading game settings". Men den står der hele tiden uten å få noe framgang, singelplayer fungerer fint. Men sist gang jeg spilte så fryste hele spillet seg og jeg skrudde den rett av, så jeg lurer på om noen har ide til hva jeg kan gjøre ?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Nei, det kom en oppgradering for en snau mnd. siden, der de fikset det at man ikke kom inn på en bane med en gang, men nå fungerer det. Online delen synes jeg er mye bedre en gameplayet. Og du burde prøve det ut så fort som mulig

Jeg har prøvd det vettu, spilt online et par dager. Er lvl 15! Hadde min beste runde noensinne for en time siden, 24 kills og 1.plass! Det var sniping det :p

Lenke til kommentar

haha, keep up the good workxD

Jeg liker egentlig dragounov best, men barettaen fungerer den. Har egentlig ikke skjønt helt mp44'en siden man bare må få hs for å challenges complited, og ikke kan får reddot, etc. er ikke så gor til å hs'e, men siktet er jo digg.

Endret av cHilfiger
Lenke til kommentar
haha, keep up the good workxD

Jeg liker egentlig dragounov best, men barettaen fungerer den. Har egentlig ikke skjønt helt mp44'en siden man bare må få hs for å challenges complited, og ikke kan får reddot, etc. er ikke så gor til å hs'e, men siktet er jo digg.

Hva er din beste kill streak? :)

Lenke til kommentar

26, tror jeg, har ikke den foran meg nå kan sjekke senere. Men det som er dumt er at man ikke får Uav, airstrike eller helikopter etter man har 7 kill streak. Man kunne jo for eks. etter 13 kills fått UAV på nytt, etter 15 killstrike og etter 17 helikopter. Det er så dumt at man nesten må ta selvmord for å få Uav på nytt !

Hva spiller du på(pc, ps3.xbox...)?

Lenke til kommentar
26, tror jeg, har ikke den foran meg nå kan sjekke senere. Men det som er dumt er at man ikke får Uav, airstrike eller helikopter etter man har 7 kill streak. Man kunne jo for eks. etter 13 kills fått UAV på nytt, etter 15 killstrike og etter 17 helikopter. Det er så dumt at man nesten må ta selvmord for å få Uav på nytt !

Hva spiller du på(pc, ps3.xbox...)?

Jeg spiller på playstation 3. :) Du?

Lenke til kommentar

Jeg skal gjøre det, men har mye treninger om dagen så vet ikke akkurat når det passer bra. ;) Men jeg ser om du er pålogget eller ikke og du ser om jeg er pålogget eller ikke, så da er det bare å sende party invite når du føler for det. :p

Men jeg lar ofte bare spillet stå ¨på hvis jeg tar en pause, så om jeg ikke skulle svare på eventuelle innvitasjoner så er det derfor ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...