Gå til innhold

spille online på cod4?[ps3]

cHilfiger

Anbefalte innlegg

Hei

Sitter nå og har akkuratt lagd meg account på ps3, så tenkte jeg at jeg skulle prøve å spille online på CoD4(call of duty 4: modern warfare)...og jeg trykker meg inn på multiplayer og spill online. etter det trykker jeg på find server og team match.. så står det bare "trying to join potiental matches...

Hva må jeg gjøre for å spille?

takker for svar :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Sitter nå og har akkuratt lagd meg account på ps3, så tenkte jeg at jeg skulle prøve å spille online på CoD4(call of duty 4: modern warfare)...og jeg trykker meg inn på multiplayer og spill online. etter det trykker jeg på find server og team match.. så står det bare "trying to join potiental matches...

Hva må jeg gjøre for å spille?

takker for svar :love:

Smøre deg med litt tolmodighet, så kommer du inn på en server..;)

Lenke til kommentar

hvordan åpner man port til ps3? og etter dette, hvor finner man hvilke port som skal åpnes til forskjellige spill/osv.? skjønner meg ikke på port, noen som har lyst å forklare det enkelt og greit her? :) har sett på portforward.com, men skjønner ikke det helt hvordan man skal gjøre det på ps3 og sånt.. takk til noen som gidder å svare! :)

Lenke til kommentar

Har også dette problemet med cod 4 til ps3. Har vært inne og kikket på routeren, men finner ikke ut åssen jeg skal få åpnet disse portene. Inne på routeren når jeg trykker på "Applications & Gaming" får jeg opp disse valgene: Port range forward, Port Triggering, DMZ og QoS. Skal trykke på noe inne på en av disse?

Lenke til kommentar

ja men når man er inn på routeren, så må man skrive IP addresse å liksom åpne portene til.. trenger jeg ikke IP addressen til PS3? eller skal det gå med å skrive IP addressen til PC-en? skjønner meg ikke på det.. fant ikke noe viktig i manualen..

Lenke til kommentar
Har også dette problemet med cod 4 til ps3. Har vært inne og kikket på routeren, men finner ikke ut åssen jeg skal få åpnet disse portene. Inne på routeren når jeg trykker på "Applications & Gaming" får jeg opp disse valgene: Port range forward, Port Triggering, DMZ og QoS. Skal trykke på noe inne på en av disse?

Bruk DMZ du, og tast inn ip-adressen til PS3`en (den kan du finne under nettverk i ps3-menyen).

Lenke til kommentar

når jeg skal åpne port til ps3, skal jeg skrive in IP addressen til PS3 på portforward.com, eventuelt router siden? og skal jeg gjøre det på siden til routermodem eller heller til netgear trådløs routeren siden det er den som er tilkoblet til ps3'en siden jeg får jo internett trådløst til ps3?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

snakket med en på jobben min, og han sa han kom inn med en gang. Men han sa at man burde ha et rask internetttilkobling som mulig, og han hadde 16m/pr.s...De andre i klassen som har ps3 kommer heller ikke inn etter en god stund, men de som har Xbox 360 kommer inn etter ca. 30 sek-1 min. Hvorfor det? er virkelig xbox BEDERE en PS3??

Lenke til kommentar

på onlinespilling er den dessverre milevis framfor... Har prøvd å spille guitar hero 3 online 6-7 ganger, enten ender det i lagg lagg lagg selv om jeg velger grønne servere, eller så låser hele jævla konsollen seg :(

Når det gjelder porter så lurer jeg på hvorfor det må åpnes så mye porter? Er da mangen år siden sist en måtte åpne porter i routeren for å spille spill fra pcen. Selv sitter jeg bak en proxxy fra helvete, eneste porten som er åpen ut mot internet ifølge PortScan er 80. Likevel funker da alle pc spill upåklagelig på nettet, hvorfor kan det ikke bare være slik på ps3en :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...