molland Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hei Jeg får ett slikt bildenår jeg er ferdig (?) med installasjon av serveren. Dette er ikke mitt bilde men ett lignende jeg fant på nettet, det jeg lurer på, er dette korrekt? Jeg kan skrive inn mitt login og pw og da står den slik etter jeg har logget inn. frode@ubuntu osv? Er jeg på god vei da? Frode Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Stemmer det:) Hva mer du kan gjøre med serveren din kan du evt lese her: Guide Lenke til kommentar
molland Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Hei Ja har lest litt i tråden der, men det var bare bekreftelse på att jeg var på rett "sted" Når dette er klart, vil jeg ha en lignende desktop som f eks ubuntu desktop? Frode Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Skal du ha grafisk på en ubuntu server må du legge inn: ubuntu-desktop sudo apt-get install ubuntu-desktop du kan også legge inn andre vindusbehandlere: edubuntu-desktop - edubuntu desktop system kubuntu-desktop - Kubuntu desktop system ubuntu-desktop - The Ubuntu desktop system xubuntu-desktop - Xubuntu desktop system Endret 12. desember 2007 av mariunae Lenke til kommentar
molland Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Hei Da er i alle fall ubuntu desktop på vei til å installeres, blir spennende å se etterpå Frode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå