kroslg Skrevet 8. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2003 Jeg har kjøpt meg en FSC 8820 og en Siemens s55. Har tenkt å bruke bluetooth til å komunisere mellom dem. Det er ikke bluetooth på PCèn, men jeg vurderer en USB dings. På komplett har de en MSI dings til en gunstig pris. Er det noen som tror dette vil fungere greit. Har ingen erfaring med dette tidligere, og håper på noen kan komme med råd. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 9. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2003 Er tester av noen sånne USB bluetooth saker på www.barbara.no Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 9. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2003 Ellers kan du vel slå to fluer i en smekk og kjøpe Microsoft sin bluetooth mus. Der følger det med en USB Bluetooth mottaker. Lenke til kommentar
svenna Skrevet 9. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2003 Jeg har allefall installert noen blåtenner her og der, kjører selv den msi usb saken barbara.no har testet på min stasjonære og msi's innebygde sak på en annen. Samt en tja.. husker ikke merke på 4 "forskjellige" telefoner.. "forskjellige" da de alle er T68i, trolig med varierende firmware. Selvom den første var veldig kronglete å sette opp, så har det gått greit med nye installasjoner.. selv med drivere fra cd'n Lenke til kommentar
It's me Skrevet 9. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2003 S55 og den MSI blåtann greia fungerer veldig bra. Enkelt å sette opp, og null problem. Grattis med ny mobil! S55 er Lenke til kommentar
kroslg Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2003 Takk for bra tilbakemelding. Får håpe det fungerer bra både som modem og til å synkronisere kalender. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå