Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Fungerer usb2.0 trådløst nettverkskort på pc som ikke har usb2.0?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg prøvde en USB 2.0-USB adapter på en steingammel PC som overraskende nok hadde USB. Det fungerte IKKE. :( Der røyk planen om å snylte på naboens-nett når jeg er hos bestefar.

Lenke til kommentar
går det ikke? den greier å kjøre usb 2.0 eksterne hardisker. Det er ikke en såå gammel pc. Det er en bærbar som kun skal brukes til surfing på internett og epost.

Alternativ1: Det tror jeg går helt utmerket. USB 1 støtter maks hastighet på ADSL.

Alternativ2: PCMCIA & USB2.0 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5558

Alternativ3: Har computeren nettverksport så kan du koble på en router med DD-WRT firmware og koble deg opp med klientmode.

Endret av la7dfa.com
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Dobbelpost...

Trippelpost! :D

Men fra spøk til revolver: Vil alle dagens USB 2.0-kort være tilbakekompitable med USB 1.0? Ikke at det er et stort problem, hadde bare vært artig å vite.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Synes jeg hadde lest det. Det var bare det overnevnte tilfellet som fikk meg til å lure. Sikkert bare noe galt med maskinen/drivere. Men som sagt, det er ikke noe problem nå lenger.

Lenke til kommentar
Jeg prøvde en USB 2.0-USB adapter på en steingammel PC som overraskende nok hadde USB. Det fungerte IKKE. :( Der røyk planen om å snylte på naboens-nett når jeg er hos bestefar.

Husk at du også må ha støtte i OS. Tror Win98SE er det elste du i alle fall kan få delvis støtte for WLAN på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...